Lowlands 2026

Hoewel ik het zelf 100% met je eens ben, qua enthousiasme over de namen denk ik dat de gemiddelde Lowlands ganger Blood Orange, Geese en Clipse niet meteen kennen, maar een Jamie XX, ki/ki, QOTSA, Stromea, Goldband, Lewis Capaldi etc wel. Dus nee niet iedereen is dan meteen enthousiast.

Ik vind het geweldige namen, maar de meeste reacties die ik om mij heen hoor zijn oprecht mensen die bijna geen enkele naam kennen. Als je normaal gesproken 3FM, KINK, Q-Music luistert dan komen de artiesten die jij noemt bijna nooit langs. En een groot gedeelte van de mensen die op een LL komen zijn ook mensen die alleen naar dat soort stations luisteren en niet alle album lijstjes uitzoeken zoals wij hier.
Fair enough. Maar dat heeft dan weer niks te maken met twee of meer keer naar Lowlands gaan, waar ik op reageer.

• Leuk
Waarderingen: CVS en spongebobsong
Fair enough. Maar dat heeft dan weer niks te maken met twee of meer keer naar Lowlands gaan, waar ik op reageer.
Oh dat denk ik ook niet inderdaad, ga zelf voor de 7e keer en vind dit een geweldige drop namen. Ook bijna allemaal namen die ik nog nooit live heb gezien, dus dat is helemaal fijn.

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden
Er is wel iets opvallends aan deze lineup, so far, of je vindt het geweldig of je vindt het niks ( of gaat wel, even afwachten). Het voelt wat aan of dit een lineup van een nice festival is! BKS en DTRH zijn in deze fase lowlands voorbij, zou toch niet moeten, vooral niet omdat ze vorig jaar festival award beste line up hadden, kom op lowlands even een goeie eindsprint!

• Leuk
Waarderingen: Onibaba
Weet van verhalen dat er mensen zijn die met twee man naar een camping gingen, dan een gebied zo groot als 10x10 meter bezet hielden totdat iedereen van hun groep pas uren en uren later aankwam op de camping.
Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Als dit hiermee voorkomen gaat worden prima.

Vorig jaar was er op vrijdag nog voldoende plek om met een grotere groep op camping 1 te staan.
En dat terwijl de tentplekken op de campinglaan, of zoals ik het zelf altijd noemde ground zero, waren verdwenen.
Dus wellicht willen ze de niet benutte ruimte commercieel uitbuiten.
Ik kon vorig jaar prima op donderdagmiddag nog ruime plek veroveren op Camping 1, en de vrienden die pas savonds laat aan kwamen konden ook riant staan. Dus ik zie niet echt waar die mensen allemaal heen waren want het bleef de rest van t weekend rustig.

Heeft iemand trouwens nog kunnen uitvogelen waarom Ground Zero idd leeg bleef? Want er was niet echt iets te doen daar de rest van t festival...

Er is wel iets opvallends aan deze lineup, so far, of je vindt het geweldig of je vindt het niks ( of gaat wel, even afwachten). Het voelt wat aan of dit een lineup van een nice festival is! BKS en DTRH zijn in deze fase lowlands voorbij, zou toch niet moeten, vooral niet omdat ze vorig jaar festival award beste line up hadden, kom op lowlands even een goeie eindsprint!
Ik vind oprecht de lineup dit jaar van BKS vele malen interessanter. Daarna DTRH en Lowlands op nummer 3.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en alois
Mensen ervaring vorig jaar met de groepscamping large plek? Op de website staat 8 twee persoonstentjes, maar in de ticket sale 8 kleine tentjes (zucht). Vraag me of 12 personen verdeeld over een stuk of 8 tentjes dan gaat lukken...

Alvast bedankt!

Mensen ervaring vorig jaar met de groepscamping large plek? Op de website staat 8 twee persoonstentjes, maar in de ticket sale 8 kleine tentjes (zucht). Vraag me of 12 personen verdeeld over een stuk of 8 tentjes dan gaat lukken...

Alvast bedankt!
Ik weet niet welke je precies hebt, maar wij hadden de 10x10 met partytent in het midden, vorig jaar en daar paste dit op:1000082819.jpg

Sowieso is uittekenen altijd een optie om te kijken of het past.

Wel interessant, in mijn groep is nu voor het eerst de discussie of pukkelpop niet ook een optie is. De populaire elektronische knallers als kiki en underworld en de lagere kosten (combi bijna 100 eu goedkoper, verbaasde mij ook wel een beetje) trekken dan toch aan.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Wel interessant, in mijn groep is nu voor het eerst de discussie of pukkelpop niet ook een optie is. De populaire elektronische knallers als kiki en underworld en de lagere kosten (combi bijna 100 eu goedkoper, verbaasde mij ook wel een beetje) trekken dan toch aan.
Is dat incl camping?

Sorry, maar dit vind ik best wel onzin. Iedereen moet toch wel enthousiast worden als je Tyler, Geese, Lorde, Turnstile, Blood Orange, Clipse op je line-up hebt staan? Dan zit Lowlands toch gewoon bovenop wat nu goed is?
Wie is iedereen? Ik hoor daar niet bij namelijk. Behalve Turnstile ga ik al die acts die je noemt overslaan. Flight nummer 18 komt er voor mij aan, ik zit wel gewoon weer klaar om een camper+stroom kaart te fixen.

• Leuk
Waarderingen: CVS en LIBOH
Denk dat een groot gedeelte wat op LL komt echt bizar veel namen niet kent. Ik luister boven gemiddeld veel muziek en voor mij ook zat onbekends of muziek waar ik nu niet echt direct warm van wordt.

Ondanks dat ik t echt een sterke lineup vind ga ik 't dit jaar toch voor het eerst in de resell proberen. Kan niet pretenderen dat ik dat niet lastig/spannend/stom vind maar tis me net iets te vaak gebeurd dat mn vrienden voor 100eu minder last minute toch nog ff een ticket regelen hahah

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en daily

Users who are viewing this thread