Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2hollis, ADÉLA, Amyl and The Sniffers, Ana Frango Elétrico, Antoon, Bassolino, Bassvictim, Blood Orange, Buraka Som Sistema, Chloe Qisha, Clipse, Cobrah, DIKKE, Dijon, Dove Ellis, Durand Bernarr, Eefje de Visser, Fcukers, Floating Points (live), Geese, Guilt Trip, Hermanos Gutiérrez, IJSLAND, JPEGMAFIA, Keo, Kneecap, Ko Shin Moon, LEISURE, Lorde, Major Lazer, Maribou State, Maruja, Milolaathetlukken, New Wave, Nia Archives, Noord Nederlands Orkest, Nu Genea Live Band, Nusantara Beat, Pale Jay, Parcels, PRESIDENT, Ravyn Lenae, Richie Hawtin DEX EFX X0X, S10, Skye Newman, SMIB, SOMBR, sor, SPEED, Steel Pulse, Turnstile, Tyler Ballgame, Tyler, The Creator, Violent Magic Orchestra, Voices From The Lake, Wunderhorse
Deftones, Florence + The Machine, Sombr, Turnstile, Tyler, the Creator, Yungblud, Zara Larsson
Artiesten die wel op Pukkelpop staan maar niet op Lowlands:
Deftones, Florence + The Machine, Yungblud, Zara Larsson
Artiesten die niet op Pukkelpop staan maar wel op Lowlands:
2hollis, ADÉLA, Amyl and The Sniffers, Ana Frango Elétrico, Antoon, Bassolino, Bassvictim, Blood Orange, Buraka Som Sistema, Chloe Qisha, Clipse, Cobrah, DIKKE, Dijon, Dove Ellis, Durand Bernarr, Eefje de Visser, Fcukers, Floating Points (live), Geese, Guilt Trip, Hermanos Gutiérrez, IJSLAND, JPEGMAFIA, Keo, Kneecap, Ko Shin Moon, LEISURE, Lorde, Major Lazer, Maribou State, Maruja, Milolaathetlukken, New Wave, Nia Archives, Noord Nederlands Orkest, Nu Genea Live Band, Nusantara Beat, Pale Jay, Parcels, PRESIDENT, Ravyn Lenae, Richie Hawtin DEX EFX X0X, S10, Skye Newman, SMIB, sor, SPEED, Steel Pulse, Tyler Ballgame, Violent Magic Orchestra, Voices From The Lake, Wunderhorse
Uitgesloten (nihil) voor Lowlands:
- Deftones (geen plek in tour)
- Florence + The Machine (staat op Down the Rabbit Hole)
- Yungblud (staat op Pinkpop)
- Zara Larsson (staat op Pinkpop)
Ik denk dat LL deze editie een gekkenhuis wordt, als de feest ADE gangers samensmelten met hiphop woo hah gangers wordt het geheid een nog groter feest dan ever before. Gevaar zit er in met zoveel energie is over de grenzen gaan van een ieder, hoop dat LL met een toch wat tot nu toe masculienere line up, the crowd, goed weet te managen
Turnstile in de Alpha, why not? Er wordt veel gerefereerd aan de laatste keer in de Bravo. By far ook de minste keer dat ik ze gezien heb. Was ook einde van lang touren….. maar er is nogal wat gebeurd sindsdien. Een nieuw album wat goed ontvangen is, gave show op JOA (tent puilde uit), daarna de AFAS compleet plat spelen, iets met Grammy’s ofzo…. Kortom ook Turnstile is steeds beter geworden. Ik denk ook dat ze toegankelijker zijn voor een groter en breder publiek op LL dan pakweg een Idles die ook in de Alpha stond.
dikke, richie hawtin, buraka som sistema, s10, nno, major lazer, kneecap, eefje de visser, amyl and the sniffers, en lorde(wellicht 1 of 2 nummers)
van die acts zou ik nummers herkennen.
en werkelijk alle andere acts??? t zegt me helemaal niets, tyler the creator, new wave, 2 hollis, blood orange , clipse
ik ken de namen wel, maar vraag me af of ik er ooit muziek van gehoord heb.
ik heb ook niets met hiphop
ik ben bang dat ik gewoon te oud ben en te weinig nieuwe muziek luister
t is voor t eerst dat ik t niet jammer vind dat ik niet meer naar LL ga
objectief gezien is t een prima Line up, en uiteraard gaan er weer 50.000 man n geweldig weekend hebben
Ik ken op zich best een hoop, maar Dikke en Buraka Som Sistema had ik voor vandaag nog nooit van gehoord. Waar zouden we die dan van kunnen kennen? Ik vind het opvallend, omdat het lijstje dat je opnoemt met wat je kent niet al te lang is, maar die twee er wel tussen staan.
Dat niet. Ik draai daar ook regelmatig. Zo lukt het zelf als vrijwilliger via 013 op Lowlands waarschijnlijk wel. Ik ga in ieder geval geen kaartje kopen zaterdag. Beetje een gok, maar zal wel lukken uiteindelijk om naar Lowlands te gaan.
Ik ken op zich best een hoop, maar Dikke en Buraka Som Sistema had ik voor vandaag nog nooit van gehoord. Waar zouden we die dan van kunnen kennen? Ik vind het opvallend, omdat het lijstje dat je opnoemt met wat je kent niet al te lang is, maar die twee er wel tussen staan.
Ik denk dat LL deze editie een gekkenhuis wordt, als de feest ADE gangers samensmelten met hiphop woo hah gangers wordt het geheid een nog groter feest dan ever before. Gevaar zit er in met zoveel energie is over de grenzen gaan van een ieder, hoop dat LL met een toch wat tot nu toe masculienere line up, the crowd, goed weet te managen
Tyler, clipse en jpegmafia trekken alsnog een specifieke hiphop crowd. Vaak wat volwassener en nicher. Betwijfel of de Nederlandse hiphop artiesten veel nieuw publiek trekken aangezien je die regelmatig kan zien bij shows of festivals zoals Het Moment
ik zou niet weten waar ik die tijd vandaan moet halen.
is wel een dingetje, ik heb een nieuwe collega en die luistert geen radio,(normaal luister ik stubru) dus als we samen onderweg zijn heeft hij altijd spotify opstaan.
en das nogal bijzondere muziek.
hip hop(nederlands frans en onverstaanbaar), franse chansons, kwelende zangeressen( adele enzo) rustgevende afrikaanse muziek( zijn woorden)
ik zou niet weten waar ik die tijd vandaan moet halen.
is wel een dingetje, ik heb een nieuwe collega en die luistert geen radio,(normaal luister ik stubru) dus als we samen onderweg zijn heeft hij altijd spotify opstaan.
en das nogal bijzondere muziek.
hip hop(nederlands frans en onverstaanbaar), franse chansons, kwelende zangeressen( adele enzo) rustgevende afrikaanse muziek( zijn woorden)
Maarja uiteindelijk loopt iedereen toch wel een keer tegen een generatiekloofje aan. Wat helemaal niet verkeerd moet zijn, maar men moet inderdaad wel openstaan voor nieuwe muziek en het serieus een kans geven. Maar vind je het niks dan vind je het niks. Je hoeft niet alles goed te vinden.
Wij gaan langzaam naar de Bospop generatie toe Kesselman.
Tyler, clipse en jpegmafia trekken alsnog een specifieke hiphop crowd. Vaak wat volwassener en nicher. Betwijfel of de Nederlandse hiphop artiesten veel nieuw publiek trekken aangezien je die regelmatig kan zien bij shows of festivals zoals Het Moment
Stond bij jpegmafia, dtrh, ertussen, vond de sfeer toch wat opgefokter dan bij b.v. Model actriz of guriers. Dan had ik liever clipping. dan clipse, als je dan toch gaat voor niche. Tyler is
Stond bij jpegmafia, dtrh, ertussen, vond de sfeer toch wat opgefokter dan bij b.v. Model actriz of guriers. Dan had ik liever clipping. dan clipse, als je dan toch gaat voor niche. Tyler is
Nee dat is ook zo. Maar stel je had meer trap artiesten zou je nog een heel ander type hiphop fan krijgen die je nu niet hebt. Jpegmafia kan er ruig aan toe gaan maar zijn over t algemeen wat meer hiphopnerdjes
Vond je het echt opgefokt? Ik stond er ook midden tussenin en mijn gevoel was juist dat het er heel relaxed aan toe ging. Heb zelf ook helemaal niets met opgefokt gedoe namelijk, dan was ik zeker niet blijven staan.
Maarja uiteindelijk loopt iedereen toch wel een keer tegen een generatiekloofje aan. Wat helemaal niet verkeerd moet zijn, maar men moet inderdaad wel openstaan voor nieuwe muziek en het serieus een kans geven. Maar vind je het niks dan vind je het niks. Je hoeft niet alles goed te vinden.
Wij gaan langzaam naar de Bospop generatie toe Kesselman.
ik ben er idd over t denken om de za naar bospop te gaan
moby, zz top, kaiser chiefs, clousseau, razorlight, triggerfinger en n dire straits coverband. best ok
Vond het wel een grappige reactie. De constante 'lowlands is teveel feest' reactie die de afgelopen 20 jaar al voorbij komt word ik ook wel moe van. Vervolgens zeggen dat Werchter meer bij je past zegt meer dat je als persoon bent veranderd dan dat het festival is veranderd
Ik kan ook lachen om de reactie! Beetje humor moet kunnen in het leven.
Is toch ook niet raar dat je een bepaalde ontwikkeling doormaakt in het leven? Maar daarnaast is het festival toch ook wel veranderd hoor. New Wave als headliner had 10 jaar geleden echt niet gekund. En die tenten waar je met 50 man stond waren er toen ook echt niet. Dat doet bij mij echt af aan de sfeer.