Lowlands 2026

Ja de leak was dus correct. Daar sprong ook geen gat van in de lucht, maar het is ook niet slecht te noemen. Maar weet niet of ik hier veel mensen mee ga krijgen.

Dit gevoel bekruipt mij ook (45 jaar oud), misschien is dit het kantelpunt dat ik niet meer moet gaan en het aan de jeugd overlaat. Mijn zoon wordt 17 binnenkort, dan draag ik het een keer "warm" aan hem over in 2028 en neem ik afscheid:cry:
Onze jongens zijn 18 en gaan al voor de vierde keer dit jaar. Wij voor de 27e keer of zo? Gewoon doorgaan.

De poster klopte dus zo te zien!

Heel erg blij met deze eerste worp!!

Tyler, Turnstile, Amyl and the Sniffers, Speed, Guilt Trip, Nu Genea, Geese, Wunderhorse, Voices from the Lake, Maruja allemaal namen die ik zeker wil zien

• Leuk
Waarderingen: Veer en @Marc
Nieuwe directeur had toch betrokkenheid bij Woo Hah en later Rolling Loud? Dat is er wel in terug te zien

• Thinking
Waarderingen: @Marc
Van de directeur of op de donderdag van Lowlands?

Als je het over die eerste hebt, dan is dat in mijn ogen gelijk je teveel willen laten gelden / stempel drukken om je te bewijzen.

En de donderdag van LL, die hebben we allemaal gemaakt en sommige van ons ieder jaar weer 💀
Ik vind het gewoon altijd heel grappig dat wij als forum-reageerders weten wat de klassieke fout is van een festivaldirecteur.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread