Lowlands 2026

Tyler op Pukkelpop voelt wel als een opluchting zeg! Zeker nu Florence en XX al aan DTRH zijn vergeven, kan ik me heel moeilijk voorstellen dat Lowlands niet de portemonnee heeft getrokken voor hem.

Sombr is wmb prima voor de kaartverkoop, waarvan ze dan weer Geese en Blood Orange kunnen betalen 🤑

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje en Joris
Alle 3 niet in mijn straatje helaas. Maar goed als ik om de festivals heen kijk dan zijn er weinig echte headliners die mij kunnen plezieren. Maar Tyler is natuurlijk wel ene prima naam, en sommige nummers zijn ok maar nooit een echte fan geweest ofzo.

Wacht ff, zijn die drie namen Tyler, Zara & Sombr nou allemaal voor de zondag op pukkelpop? Of begrijp ik 'm verkeerd

Wacht ff, zijn die drie namen Tyler, Zara & Sombr nou allemaal voor de zondag op pukkelpop? Of begrijp ik 'm verkeerd
Voor de zondag inderdaad. Morgen mogelijk de headliners voor de zaterdag, overmorgen de headliners voor de vrijdag.

Als gitaar liefhebber zou Tyler, the Creator voor mij echt de sickste Lowlands headliner zijn die er staat sinds ik naar Lowlands ga (2011)

• Leuk
Waarderingen: Archie
Voor de zondag inderdaad. Morgen mogelijk de headliners voor de zaterdag, overmorgen de headliners voor de vrijdag.
oooo top, ik schrok al haha. Ik dacht even dat het de drie headliners waren. Nou kom maar door met Zara en Tyler dan!! Sombr heb ik weinig interesse in. Staat Zara trouwens niet op Pinkpop dit jaar? Dan zou ze LL wel overslaan zeker.

Als Tyler op zondag staat, staat Lorde daar op vrijdag áls ze er staat en kan Lorde alleen op zondag op Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Weet niet of het al bekend was, maar kaartverkoop start op 7 februari om 11 uur volgens een net geplaatst bericht.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik vind dit als eerste drie namen voor een specifieke dag echt heel sterk. Zeker gezien Pukkelpop een iets breder publiek wilt trekken dan Lowlands. Tyler en Sombr zullen ook wel op Lowlands staan. Zara zou me verbazen als Lowlands haar zou boeken.

Zara staat op Pinkpop dus geen kans dat zij op LL staat. Lorde zal niet op PKP staan dus zou de vrijdag nog op LL kunnen staan al kan het ook geen een van de twee worden.

Ja aan Sombr ontkomen we helaas niet vrees ik….
Is natuurlijk voor een festival de ideale naam op het moment! Hangt een hele hype omheen. Worden op ticketswap een shitload aan kaarten voor gezocht. Ik denk dat jouw mening op het festival niet heel breed gedragen wordt.

Users who are viewing this thread