Lowlands 2026

The opposites hebben zojuist een teaser gedropt.. Iets voor deze zomer al? Als ze met nieuw werk komen zie ik ze wel als Nederlandse headliner staan. Gooien ook veel remixes in hun optredens. Ik ben voor!!

The opposites hebben zojuist een teaser gedropt.. Iets voor deze zomer al? Als ze met nieuw werk komen zie ik ze wel als Nederlandse headliner staan. Gooien ook veel remixes in hun optredens. Ik ben voor!!
Nederlandse headliners vind ik al twijfelachtig, maar om ze dan ook op herhaling te laten komen, hoeft voor mij al helemaal niet.

Nederlandse headliners vind ik al twijfelachtig, maar om ze dan ook op herhaling te laten komen, hoeft voor mij al helemaal niet.
Eens, daarnaast was Willem vorig jaar al de meest geziene gast op het hele festival volgens mij. Ik zag 'm overal opduiken

Opposites verwacht ik dan eerder volgend jaar! Maar zie een exclusieve Lowlands show dit jaar ook wel gebeuren. Was in 2022 wel sick, maar zou niet zo snel nog een keer gaan.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Ik vond het dus wel een beetje tegenvallen in 2022, kwam ook wel door de bizarre drukte. Zou zo'n act liever overdag ergens in de Alpha of Bravo zien, maarja daar is het dan weer misschien een beetje te populair voor

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Ik hoor hier heel Veel Lorde, maar ze staat de 20ste in Zwitserland en 22ste in Londen. Kan hoor drie dagen achter elkaar optreden, maar dat doet ze de hele tour bijna niet. Zou kunnen dat ze na Londen de 22ste teruggaat naar het Europese vaste land, maar met een later optreden in Schotland lijkt dat me ook onlogisch.

Off topic; Tash Sultana nog weinig gehoord, maar dat lijkt me een zekerheidje

Ik hoor hier heel Veel Lorde, maar ze staat de 20ste in Zwitserland en 22ste in Londen. Kan hoor drie dagen achter elkaar optreden, maar dat doet ze de hele tour bijna niet. Zou kunnen dat ze na Londen de 22ste teruggaat naar het Europese vaste land, maar met een later optreden in Schotland lijkt dat me ook onlogisch.

Vind ik niet heel erg als Lorde lekker even rust pakt tijdens LL. Tash Sultana zie ik dan weer wel heel graag.

• Leuk
Waarderingen: Veer

Ik vind Lorde ook geen headliner. Die is te duur voor het publiek dat ze op LL gaat trekken denk ik

Lorde doet de week ervoor ook 3 dagen achter elkaar, schrijf haar daardoor niet af.
Tash Sultana wel mogelijk, maar verwacht die dan niet bij de eerste drop. Heeft in maart een Ziggo show staan die voor geen meter verkoopt.

Ik denk dat ze zou verrassen, denk dat ze veel publiek van de 20-40 trekt
Denk het ook wel.

Heb Lorde deze week als niet-fan wat meer geluisterd (Royals werkte destijds wat op mijn zenuwen) en vond dat laatste album echt wel nice. Toch een artiest die je niet eerder kon meepakken op NL festivals, met een paar hits en degelijke streams overall. Alleen misschien past qua opkomst een vroege headlineslot + dance-afsluiter wel beter.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread