Lowlands 2026

Queens of Pleasure, nieuw album en leuk Nederlands indie rockbandje. Ik kende ze nog niet.

Niet veel mis mee....
Prima band, beetje uit het oog verloren, maar aan het begin van hun carrière wel aardig gevolgd en toen waren ze erg sterk live. Waren ooit het voorprogramma van Inhaler in de kleine zaal van de Melkweg en ze waren toen een stuk leuker dan Inhaler zelf. Dus laat maar doorkomen.

Prima band, beetje uit het oog verloren, maar aan het begin van hun carrière wel aardig gevolgd en toen waren ze erg sterk live. Waren ooit het voorprogramma van Inhaler in de kleine zaal van de Melkweg en ze waren toen een stuk leuker dan Inhaler zelf. Dus laat maar doorkomen.
Ik kende ze niet maar zat eens door de nieuwe Indie / Rock releases te kijken bij Spotify en het nieuwe album klonk best lekker hoor!

Lijkt mij prima voor een niet al te grote tent!

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Benieuwd of ze dit jaar ook weer het NNO uitnodigen. Moet eerlijk zeggen dat ik het elke keer wel echt geweldig vond, maar het nu ook weer mooi geweest is. Een andere vorm van klassieke muziek op LL ben ik altijd voorstander van, en dan het liefst in de Bravo, zoals Joep Beving vorig jaar.
Ik roep nog steeds dat ze Olafur Arnalds eens een Opia-themed X-ray moeten laten invullen (incl nachtprogramma).

Beginnen met dingen zoals Sofi Paez, en dan via A Winged Victory For The Sullen toewerken naar een 2.5u Kiasmos live set ofzo.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en davadude
Denk dat we het beste allemaal uit kunnen gaan van 4 feb als datum voor de namen, dat voorkomt de teleurstelling volgende week.

• Leuk
Waarderingen: Maninblue34
Nog een keer Antoon (al gaat het me meer om de band erachter):
Poh, worden mensen hier oprecht enthousiast van? Altijd tof een live band ja, maar als je de helft van de tijd over een tape van je eigen stem heen zingt doe je jezelf en de band tekort. Vind ik dan 😅

• Leuk
Waarderingen: CVS
Poh, worden mensen hier oprecht enthousiast van? Altijd tof een live band ja, maar als je de helft van de tijd over een tape van je eigen stem heen zingt doe je jezelf en de band tekort. Vind ik dan 😅

Er zijn denk ik weinig forum gebruikers die echt enthousiast worden van Antoon als act. Dat staat alleen los van of het past bij Lowlands als festival & dat heel veel niet forum gebruikers het wel gewoon leuk vinden.

• Leuk
Waarderingen: CVS en justin.feestje
Denk dat we het beste allemaal uit kunnen gaan van 4 feb als datum voor de namen, dat voorkomt de teleurstelling volgende week.
Volgens mij posten ze meestal de week van te voren ook dat de namen eraan komen. Dus als dat vandaag niet op hun socials staat, dan verwacht ik het ook helaas pas 4 feb.

Dat zou nog is een verassing zijn. Dacht dat ze meestal een tijd van te voren aangeven wanneer de eerste namen bekend worden gemaakt via de socials.
Op de socials is er niets te zien, dus ik kan het me niet voorstellen. Zou wel leuk zijn ;-)

Ik zie bekendmaking van een paar namen, o.a Band of Horses, op Oya festival in Oslo (12 - 15 aug). Zou Band of Horses nog een Lowlands naam zijn? Persoonlijk zou dat voor mij direct een must-see zijn.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
het
Ik zie bekendmaking van een paar namen, o.a Band of Horses, op Oya festival in Oslo (12 - 15 aug). Zou Band of Horses nog een Lowlands naam zijn? Persoonlijk zou dat voor mij direct een must-see zijn.
Lijkt mij wel een mooie boeking ja. Ook een naam die ik persoonlijk nog nooit heb gezien, dus zou daar wel blij mee zijn.

Lijkt mij wel een mooie boeking ja. Ook een naam die ik persoonlijk nog nooit heb gezien, dus zou daar wel blij mee zijn.
Verkeerde persoon geciteerd denk ik, maar toevallig ben ik ook fan van Band of Horses dus laat maar doorkomen. En ook nog nooit live gezien wat altijd wel een pluspuntje is.

Users who are viewing this thread