Lowlands 2026

Ik heb zelf de hoop gevestigd op Agnes Obel.

Niet helemaal klassiek, maar bevredigt wel een vergelijkbare behoefte denk ik.
Agnes Obel zou ik ook echt geweldig vinden, meteen een must see voor mij. Door het topic op dit forum met de top vrouwelijke artiesten ook heel veel weer naar Agnes Obel geluisterd

Oh zeker, types als Till Lindeman zou ik bijvoorbeeld niet graag op de line-up zien staan.

Benieuwd of ze dit jaar ook weer het NNO uitnodigen. Moet eerlijk zeggen dat ik het elke keer wel echt geweldig vond, maar het nu ook weer mooi geweest is. Een andere vorm van klassieke muziek op LL ben ik altijd voorstander van, en dan het liefst in de Bravo, zoals Joep Beving vorig jaar.
Kom maar door met Nils Frahm! Mag 'ie gelijk Ólafur Arnalds meenemen. <3

Agnes Obel zou ik ook echt geweldig vinden, meteen een must see voor mij. Door het topic op dit forum met de top vrouwelijke artiesten ook heel veel weer naar Agnes Obel geluisterd
Ja! Echt te gek! Hoewel ik die misschien eerder op DTRH zie, staat ook op Rock Werchter. Maar allebei fine by me. Nils Frahm ook graag svp!

• On fire
Waarderingen: BeWario
Waardeer oprecht dat je het album toch even hebt opgezet en er nog best positief over bent!

Ja hoor ik luister alles hoor en sta ook open voor alles en mijn ongelijk geven of ik iets wel of niet luisterbaar vindt heb ik ook nul moeite mee.

Vindt nu vooral dat LL echt met namen moet komen :)

Zou Lowlands opnieuw ASAP Rocky boeken om de annulering van vorig jaar in te halen? Of is dat een gepasseerd station?
Op basis van andere europese festivals lijkt de kans me miniem. Als het goed is volgt gauw een tour aankondiging voor hem dus dan zullen we meer weten

Nieuwe album gisteren geluisterd. Best wat leuke nummertjes tussen. Zal er nog eens goed voor gaan zitten.

Hoeft van mij niet weer te komen btw.

En net nu teast Idays Milaan naar ASAP Rocky.
Provider 3Ireland had gisteren ook al per ongeluk per sms gedeeld aan klanten dat er een show komt in de 3arena in Dublin. Dus er zit iets aan te komen, mogelijk om 16:00 al (volgens Live Nation Lithuania)

Mochten mensen hiernaar op zoek zijn (zoals ik) ;)

Lowlands_Stats-UPDAT-2025_01-1024x712.jpg

• Leuk
Waarderingen: koekebakker en davadude
Queens of Pleasure, nieuw album en leuk Nederlands indie rockbandje. Ik kende ze nog niet.

Niet veel mis mee....

Users who are viewing this thread