Lowlands 2026

Ben benieuwd wanneer Rosalia haar tour aankondigd en of ze lowlands aandoet🙏, zie het zo voor me zij en orkest in de alpha met haar luxtour. Wat een geweldig album is dat!
Was nog niet gedeeld hier, maar de zomer is voor Noord-Amerika. Staat o.a. 8 juni in Orlando'(enige datum die ook voor de leek via Live Nation of Ticketmaste te vinden is), 11 juni Boston, 13 juni Toronto en 6 en 8 juli Oakland. Verder in maart dus in Spanje, zoals we wisten (meerdere data). Augustus wordt Mexico.
Denk niet dat die festivals doet

Geese nog niet op de posters van DTRH en BKS. Ik verwacht die inmiddels wel op Lowlands, zijn eind augustus ook in de buurt (UK)

Marlon Hoffstadt is wel redelijk over zijn Lowlands-Piek heen denk ik, die doet al even AMF in de Arena en dan ben je toch wel redelijk commercieel geworden past dat vaak niet meer bij Lowlands. Al valt dat ook te zeggen over Charlotte de Witte dus wat dat betreft kan het altijd. Het zou me overigens wel verbazen als ze zo'n artiest neerzetten omdat het dan eigenlijk identiek is aan afgelopen jaar qua sound. Wat dat betreft zit er nog een aardig verschil tussen Ki/Ki en Charlotte.
De B2B-set van Ki/Ki en Job Jobse voelde niet heel anders aan dan een optreden van Marlon.

Persoonlijk vind ik dat Jobs sets tegenwoordig veel minder spannend zijn dan in de Trouw-periode.

Deftones donderdag 20 augustus naar Cabaret Vert in Frankrijk.
Pleaseee kom maar door naar Lowlands!
Op de zondag staan ze in Londen, dus verwacht een tussenstop op LL óf Pukkelpop. Denk niet dat ze 4 dagen op rij zullen spelen als ik naar hun huidige tourschema kijk

• Leuk
Waarderingen: Paradijsvogel en alois
De B2B-set van Ki/Ki en Job Jobse voelde niet heel anders aan dan een optreden van Marlon.

Persoonlijk vind ik dat Jobs sets tegenwoordig veel minder spannend zijn dan in de Trouw-periode.
Nou hebben Job en Kiki allebei wel een hele persoonlijke geschiedenis met LL. Allebei al meerdere keren op het festival gestaan, en hebben misschien wel hun grote doorbraak te danken daaraan. Job heeft zelfs al meer dan 10 keer opgetreden op LL.
Marlon heeft dit allemaal niet en zou ‘gewoon maar’ een dj zijn

• Geweldig
Waarderingen: justin.feestje
Tyler, Lorde, Kneecap, Deftones, Turnstile, Blood Orange

Zoiets zal het een beetje gaan worden qua namen bovenaan de poster?

Slowdive lijkt me verder nog vet. Amyl and the Sniffers ook altijd welkom.
En LL mag als metal act best Knocked Loose boeken imo

Nick Cave staat ook nog nergens geboekt in Nederland, maar verwacht hem niet zo snel op LL
Dan nog de Smashing Pumpkins op de spot van vorig jaar Pappa Roach
Hier en daar nog wat aanvulling en ik ben er weer bij.🫡😉🤞
.

Stel the cure wordt niet voor pinkpop aagekondigd maandag, vanwege verjonging programering. Wordt het verhaaltje misschien wel anders voor lowlands forum

Klein stukje toch en zaterdags nog open? Vindt ze eigenlijk meer op lowlands passen dan pinkpop
Spelen geen 3 dagen achter elkaar deze tour, altijd een dag ertussen. Een show op vrijdag en zondag in Engeland en tussendoor even naar Lowlands gaat nooit gebeuren. Die blijven gewoon daar

DIe gaan niet van Engeland naar Nederland en terug om drie concerten te spelen in een tijdspan van drie dagen.

Users who are viewing this thread