Lowlands 2026

Ik ga hier een paar mensen boos mee maken, maar ik vind Paul Kalkbrenner elke keer weer een mega saaie boeking.
Neuh hoor niet boos. Ieder z'n ding. Ik mis het ook niet als hij niet komt, maar als hij komt is het leuk.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Er is nu meer een revival van shoegaze bezig ook wel met een lange aanloop, ride, slowdive, mbv is denk ik de kers op de shoegaze taart.
Primavera heeft dat goed in de gaten, en plaats mbv dan ook hoog in de lineup! Zou voor lowlands een goede boeking zijn, alleen al om de back to basic lowlands terug te krijgen

Primavera is niet te vergelijken met andere majors, en die hadden mbv ook al in 2009. De back to basic Lowlands mag graag terugkomen, maar het old school publiek zal niet automatisch terugkomen en dan schiet de organisatie er weinig mee op.

Danny Vera krijgt ook een nieuw albums. Als er dan iets Nederlands moet komen dan een beetje kwaliteit graag 😜

Danny Vera krijgt ook een nieuw albums. Als er dan iets Nederlands moet komen dan een beetje kwaliteit graag 😜
Dit past op het eerste gezicht zo niet bij Lowlands, waardoor ik het nooit zie gebeuren. Maar ik zou zeker gaan en denk eigenlijk best veel mensen.

Ik hoop stiekem (en tegen beter weten in) op The Neigbourhood. Haan op tour en hebben de hele maand augustus niks staan. Verkochten de ziggo zojuist uit in enkele minuten...:cry:

Ik hoop stiekem (en tegen beter weten in) op The Neigbourhood. Haan op tour en hebben de hele maand augustus niks staan. Verkochten de ziggo zojuist uit in enkele minuten...:cry:
Dat ze in augustus niks hebben staan is iig geen goed teken.... Kan je me misschien helpen te begrijpen hoe die populariteit nu tot stand is gekomen?! Het ligt ongetwijfeld aan mij en mijn leeftijd, maar mijn mond viel wel even open toen ik 'dat bandje van Sweater Weather' opeens de Ziggo zag uitverkopen.

Dat ze in augustus niks hebben staan is iig geen goed teken.... Kan je me misschien helpen te begrijpen hoe die populariteit nu tot stand is gekomen?! Het ligt ongetwijfeld aan mij en mijn leeftijd, maar mijn mond viel wel even open toen ik 'dat bandje van Sweater Weather' opeens de Ziggo zag uitverkopen.
Ze zijn dan wel gegroeid, want ik heb ze op lowlands nog in een zo goed als lege heineken gezien, en dat was ook terecht want dat was een partijtje slecht! De zanger ging ook nog eens door die lege tent heen, best wel treurig. Enfin nu dus een volle ziggo, ik hoop dat ze lowlands overslaan

Dit past op het eerste gezicht zo niet bij Lowlands, waardoor ik het nooit zie gebeuren. Maar ik zou zeker gaan en denk eigenlijk best veel mensen.
Klopt past ook niet maar Danny Vera is in mijn ogen toch wel de top van Nederlandse bodem hoor dus als er een act moet komen vanuit Nederland.

Enkel vind ik dit veel meer muziek voor een theater waar je heerlijk bij kan zitten en genieten. Daarnaast is het niet bepaald een LL genre.

Toch wel mooi aan dit forum ik kom wel regelmatig bandjes en muziek tegen die ik in mijn bubbel toch zelden tegen kom. Dus even luisteren :)

Sweater Weather was op een gegeven moment op tiktok veel te horen, dus misschien hier wat populariteit opgepakt (pure speculatie dit). Daarnaast waren ze gestopt voor 3 jaar en sinds kort weer samen.

Verder kan ik het niet zo zeer verklaren, maar al hun shows (behalve Indonesië volgens mij) zijn wereldwijd al uitverkocht, dus ze zullen iets goed doen haha

IMG_8017.jpegFlorence en Lorde beide begin juli in Madrid, toch steeds aannemelijker dat een van hun DTRH pakt

Users who are viewing this thread

• griz