Lowlands 2026

Nick cave and the bad seeds en Lorde zijn aangekondigd voor way out west! Lorde grote kanshebber LL

Album Florence and the Machine everybody scream is uit, goed album, in februari eerst naar de ziggo en dan hoop ik in augustus naar Lowlands. Naar de afzegging in 2023 toch wel een grote kanshebber, met Lorde en Tyler the creator een goede balans in mogelijke headline. Ik hoop en denk dat het zoiets wordt.

• Leuk
Waarderingen: soepstengel
Album Florence and the Machine everybody scream is uit, goed album, in februari eerst naar de ziggo en dan hoop ik in augustus naar Lowlands. Naar de afzegging in 2023 toch wel een grote kanshebber, met Lorde en Tyler the creator een goede balans in mogelijke headline. Ik hoop en denk dat het zoiets wordt.
Zit hem net te luisteren en is inderdaad wel lekker!

Wat mij betreft hoeft Lorde niet te komen. Heb er niks mee! Weer zo'n poppie headliner zit ik niet op te wachten

Liever dan rock en iets elektronisch. Hip hop ook prima maar dan liever geen Tyler :P

🚨🚨🚨Einde inschrijven Festileaks Voorspel 2026 in zicht 🚨🚨🚨

Het is weer eerder donker, de klok is weer een uur achteruit gegaan, het is weer kouder en dus tijd om lekker warme chocolademelk bij een knisperend houtvuurtje te drinken. Wat deze gezellige periode vol met feestdagen ook met zich meebrengt... De festivals komen al volop met de aankondigingen voor het festivalseizoen van 2026. Hiermee wordt het misschien makkelijker om de vragen te beantwoorden. Maar let er wel op, je mag geen acts meer kiezen die al zijn aangekondigd. Mocht je na de eerste aankondigingen nog geen gokje gedaan hebben en toch nog een gokje willen doen, dan moet dat vóór 1 november 2025 geplaatst zijn. Dit betekent dat je op het moment van schrijven nog exact 4 uur hebt. Zien we jouw voorspelling nog? Hierbij de link naar het topic en de vragen!

Festileaks VoorSpel 2026

Als de tourschema van Baxter Dury het toe laat, een must have voor Lowlands, zie ze zo in de bravo staan!

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Toch twee namen die ik wel had verwacht op Lowlands die al weggestreept zijn (The XX & Gorillaz).

• Sad
Waarderingen: LLoww
Toch twee namen die ik wel had verwacht op Lowlands die al weggestreept zijn (The XX & Gorillaz).
Komen ook niet meer in aanmerking voor PKP en met Florence en Tyler heb je waarschijnlijk al twee van de drie headliners.

We weten allemaal dat we ons niet rijk mogen rekenen voordat de aankondigingen er zijn, maar alsnog is dit wel een pijnlijke.. Had echt gehoopt op deze namen voor LL '26.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze iets uit de hoge hoed gaan toveren. Tyler lijkt me wel de grootste kanshebber, samen met Florence óf lorde(zoals anderen ook zeiden, lijkt me allebei wel onwaarschijnlijk).

Maar wat hou je dan nog over? Alle mogelijke headliners(die realistisch op LL zouden passen) zijn dan wel vergeven, lijkt mij. Zou er dan toch een Nederlandse headliner komen? Of een naam die je op geen enkel ander festival in de buurt kan zien?

Users who are viewing this thread