Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar dat is toch sowieso wel toffer een act waarbij de kans dat je hem in Nederland of uberhaupt ziet erg klein is? In dat geval lijkt mij Moby een prima naam.
Norman Cook aka Fatboy Slim is ook een naam die ik graag nog eens zou zien op LL.
The Prodigy mag van mij al-tijd komen. Ook als headliner. Dat is pure energie en knalt altijd het dak eraf. Al die nummers icm het optreden is elke keer weer magisch. Schrijf maar op!
Collabs3000 heeft ook nieuw materiaal, imo nog steeds de beste nachtset die ik ooit op LL heb gehoord in 2011. Mag dat ajbajbajb weer op zaterdag in de Bravo?
LL is het enige festival in Nederland wat hem zou passen. Pinkpop is niet het juiste publiek en zoals hij zelf quote gaat hij nooit meer op alleen hiphop festivals optreden. Froukje en S10 mogen van mij graag om wat centjes te besparen voor een Tyler.
Collabs3000 heeft ook nieuw materiaal, imo nog steeds de beste nachtset die ik ooit op LL heb gehoord in 2011. Mag dat ajbajbajb weer op zaterdag in de Bravo?
Ja? Ik denk dat het overgrote deel van het Lowlands publiek inmiddels Job Jobse beter kent dat Speedy J/Chris Liebing of Collabs3000, zie dat niet snel op formaat alpha gebeuren
Ja? Ik denk dat het overgrote deel van het Lowlands publiek inmiddels Job Jobse beter kent dat Speedy J/Chris Liebing of Collabs3000, zie dat niet snel op formaat alpha gebeuren
Dat denk ik ook wel. Job is natuurlijk mega populair onder het publiek. Toch heb ik Het gevoel dat het niet uitmaakt of je Job Jobse of een andere semi grote Dance naam op de Alpha zet als dance afsluiten na de (sub) headliner. Als dit jaar bijvoorbeeld Sammy Virji na Chaple Roan of QOTSA had gestaan was het ook gewoon druk geweest. Het was toch ook druk toen in 2023 Underworld na NBT stond.
Dat denk ik ook wel. Job is natuurlijk mega populair onder het publiek. Toch heb ik Het gevoel dat het niet uitmaakt of je Job Jobse of een andere semi grote Dance naam op de Alpha zet als dance afsluiten na de (sub) headliner. Als dit jaar bijvoorbeeld Sammy Virji na Chaple Roan of QOTSA had gestaan was het ook gewoon druk geweest. Het was toch ook druk toen in 2023 Underworld na NBT stond.
Sammy Virji is op dit moment ook wel precies de volgende naam in de lijst als je het rijtje van randstandfavorietjes verder afgaat. Underworld heeft ook onder het 'gewone' festivalpubliek wel een cultstatus en zijn ook (sub)headliner op andere festivals, dus dat vind ik ook niet gek. Ik denk dat namen als Chris Liebing en Speedy J dan toch een beetje tussen wal (randstadfavorieten) en schip (cultstatus, oudgediende) vallen en vooral in de techno-/ clubscene grote namen zijn.
Ik zou het zelf wel toejuichen op de Alpha, maar ik denk dat een Collabs3000 vooral in de Bravo erg goed tot zijn recht zou komen. Ze hebben niet die aardverschuivende populariteit onder het gemiddelde lowlandspubliek (wat dat ook mag betekenen) die KI/KI, Job Jobse en nu een Sammy Virji wel lijken te hebben.
Heerlijk om te zien bevestigd dat The Cure en David Byrne ook festivals gaan doen. Maar ik vrees dat we hen niet op LL zullen zien. Byrne zou een top headliner zijn voor BKS. En The Cure heeft een grotere mainstage nodig. Pinkpop?
Gezien the Cure ook rond PP in Europa bezig is op festivals, lijkt mij dat wel een één-tweetje. Zullen we het hier toch vanuit een andere vijver moeten hebben... al had ik ook niet verwacht dat zij LL zouden headlinen. Past niet heel erg in het straatje van headliners de afgelopen jaren.
Nieuw project van Pip Blom en Willem Smit (Personal Trainer) - Long Fling. Hele fijne sound imo, album release begin oktober. X-Ray opener ala Marathon zijn ze voor mij zeer welkom!