Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In het begin een beetje akward, maar vind het echt wel een toffe richting uitgaan in deze setting. Waar zal dit staan, lijkt wel tricky voor de Alpha? Heb wat meer optredens van Lowlands artiesten terug gekeken op Coachelle, moet zeggen dat ze toch wel wat goede keuzes maken dit jaar hoor.
In het begin een beetje akward, maar vind het echt wel een toffe richting uitgaan in deze setting. Waar zal dit staan, lijkt wel tricky voor de Alpha? Heb wat meer optredens van Lowlands artiesten terug gekeken op Coachelle, moet zeggen dat ze toch wel wat goede keuzes maken dit jaar hoor.
Ja precies net als eerder Lola Young en hoe heet ie ook alweer, Teddy Swims. Al vind ik Dijon wel echt een andere soort artiest. Gezien in Paradiso, was fantastisch.
Antoon heeft op zijn nieuwe album een leger aan features staan (mula, b, sef, milolaathetlukken, Ray Fuego plus nieuwe single met gotu jim ), waar ik van denk dat de meeste van die mensen toch al wel op lowlands zijn dat weekend dus dat gaat inderdaad Antoon met een leger aan gastartiesten worden op de alpha.
Laat acts als Suzanne en freek alsjeblieft op een Pinkpop en niet op een Lowlands. Met die nieuwe productie past Antoon prima op Lowlands, ben er zelf geen fan van trouwens.
Daarnaast zit de rest van de line-up van LL vol met fijne gitaaracts en alternatieve artiesten. Ook erg veel artiesten op de line-up die dit of vorig jaar prima nieuwe muziek hebben uitgebracht. Dat laatste blijft toch wel echt de kracht van LL, niet teveel oude artiesten die al een tijd niks interesants hebben uitgebracht.
Laat acts als Suzanne en freek alsjeblieft op een Pinkpop en niet op een Lowlands. Met die nieuwe productie past Antoon prima op Lowlands, ben er zelf geen fan van trouwens.
Daarnaast zit de rest van de line-up van LL vol met fijne gitaaracts en alternatieve artiesten. Ook erg veel artiesten op de line-up die dit of vorig jaar prima nieuwe muziek hebben uitgebracht. Dat laatste blijft toch wel echt de kracht van LL, niet teveel oude artiesten die al een tijd niks interesants hebben uitgebracht.
Ik snap dat je met deze line-up de "oude bekenden" mist. In mijn vriendengroep vinden de meeste ook de line-up van PP sterker en missen ze de grotere bekende indie namen op LL. Ik denk dat bands als Franz Ferdinand, Editors of White Lies ook prima nog ertussen hadden gepast op LL.
Ik ben alleen zelf in een fase terechtgekomen, waar ik acts die ik net noemende al zo vaak live heb gezien, dat ik liever een festival heb waar ze dingen als Geordie Greep, Gurriers of Maruja boeken.