Lowlands 2025

Dat dat erbij hoort begrijp ik, ik merkte alleen dat het ten koste ging van echte creativiteit in het klein, de spontaniteit
Toch vind ik nogsteeds dat er leuke kleine creatieve dingen te zien zijn op LL. Niet altijd even spontaan, maar wel kleine dingetjes. De kunstwerken, heb 2x een schilder gezien die de omgeving aan het schilderen was, wetenschappelijke onderzoekjes, de rode support tent etc.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Toch vind ik nogsteeds dat er leuke kleine creatieve dingen te zien zijn op LL. Niet altijd even spontaan, maar wel kleine dingetjes. De kunstwerken, heb 2x een schilder gezien die de omgeving aan het schilderen was, wetenschappelijke onderzoekjes, de rode support tent etc.
Die support tent was wel een succes! Zat elke keer goed vol en gebeurde veel gekkigheid volgens mij.

De kunstwerken en dat museum vond ik ook wel tof. Dat mag van mij echt flink uitgebreid worden (en zelfs ten koste gaan van een artiest haha)

Nee welke dag dan ook, de rij was om te janken. En je gaat je afvragen of ze gewoon zoveel mogelijk mensen richting de Glamping willen duwen, want t wordt ieder jaar erger terwijl er toch echt minder mensen op de reguliere campings staan.
Dat is het zeker niet want op de glamping waren de rijen bij de douche ook belachelijk lang.

Ik liep op zaterdagavond na Chappel Roan terug van de alpha langs het meer en toen was een bioloog allemaal beestjes uit het water aan het vissen en de biodiversiteit van het meer aan het toelichten aan een klein groepje mensen. Niet lang bij gestaan maar dat vond ik typisch zo'n kleine verassing.

Ik liep op zaterdagavond na Chappel Roan terug van de alpha langs het meer en toen was een bioloog allemaal beestjes uit het water aan het vissen en de biodiversiteit van het meer aan het toelichten aan een klein groepje mensen. Niet lang bij gestaan maar dat vond ik typisch zo'n kleine verassing.
Haha dit heb ik ook gezien! Ik dacht eerst dat een stel vage gasten shit uit het water aan het pakken waren, tot ik inderdaad een man dingen hoorde uitleggen over wat ze eruit aan het vissen waren.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Ook gezien met dezelfde eerste gedachte en toen dook inderdaad die man achter een beest aan en ging uitleggen.

Ik heb zelf alleen maar gebruik gemaakt van de douches bij vluchtelingenwerk. Maar op de camping was het dus weer niet te doen?
Begreep trouwens dat het op camping 5 wel redelijk Ok ging qua rij voor de douches.
Buitendouches, geen rij, goede straal, alleen nog de gordijntje om de omstanders in bescherming te nemen. Had ook een vluchtelingenwerk passe-partout, maar daar niet gedoucht. Was al blij met de wc’s daar. Geld is daar goed besteed.

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en StevieU2
Ja precies de reden dat wij over zijn gestapt naar een abbonement voor de badkamer van vluchtelingenwerk. Kon je smiddags op het festivalterrein douche zonder rij.
Maar inderdaad Lowlands creëert voor mijn gevoel zelf de problemen, waardoor mensen sneller overstappen op de Glamping of groepsplekken.
Ik begreep dat daar ook behoorlijke rijen waren. Is gewoon een kwestie van te weinig capaciteit en dat we gewoontedieren zijn….

Ik begreep dat daar ook behoorlijke rijen waren. Is gewoon een kwestie van te weinig capaciteit en dat we gewoontedieren zijn….
Ja sochtends wel. Alleen smiddags niet, plus dat je daar dan handdoeken shampoo etc kreeg, dat maakt het makkelijk om halverwege de dag even daar te douche.

Ja sochtends wel. Alleen smiddags niet, plus dat je daar dan handdoeken shampoo etc kreeg, dat maakt het makkelijk om halverwege de dag even daar te douche.
Sorry, ging over Glamping….. Badkamer is top, heb alleen geen tijd om overdag te douchen als ik moet wachten. Teveel te doen / zien en ze sluiten om 22:00.

Haha dit heb ik ook gezien! Ik dacht eerst dat een stel vage gasten shit uit het water aan het pakken waren, tot ik inderdaad een man dingen hoorde uitleggen over wat ze eruit aan het vissen waren.
Ik dacht wel dat dit een bezoeker was die dit deed (2 jaar terug mee gesproken, is er altijd) en niet vanuit de organisatie.

Users who are viewing this thread