Lowlands 2025

Wij zijn omsingeld door mensen die door pappie gebracht zijn. Heerlie de peerlie Anne fleur en Floris. Ben zelf te on-Amsterdams hier voor denk ik.
Beetje self fulfilling ook. Ervan uitgaan dat Lowlands alleen nog Anne Fleurs trekt die 1x per jaar buiten de grachtengordel komen en dan bij de eerste beste Blonde Amsterdamse roepen "zie je wel".

• Leuk
Waarderingen: voordiepaal
Nou en door.

Voor het eerst op camping 6. Het enige nadeel is s nachts de terugweg. Maar geen rijen bij de wc, niet bij de douche veel ruimte en lekker rustig s nachts 😇.

Veel afzeggingen van mijn lijstje. Eerst Bartees Strange

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Eerste dag zit erop. De absolute hoogtepunten voor mj waren CMAT en Arca.

De eerste had ik al gezien, maar damn wat waren ze in vorm. Echt een ultieme publieksband. En Arca was gewoon heerlijke muziek, eindelijk een keer mogen zien. Maar tering wat was het leeg daar.

Tussendoor wel aardige dingen gezien. Luvcat was echt leuk Boko Yout was aardig, maar niet zo goed als ik hoopte. London Grammar doet het niet voor mij. QOTSA was goed, maar niet heel lang blijven kijken. Bambie Thug was wel lekker leip, maar muzikaal niet groots. Deadletter was ok. Amaraae viel me heel erg tegen, daar had ik juist heel veel van verwacht. Niet lang gebleven.
Ja was echt zonde dat het zo leeg was bij Arca. Vond het een fenomenaal optreden

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Ik was ook wel verbaasd over de magere opkomst bij Arca en Amaare. Queens Of The Stone Age viel me dan weer niet tegen en ook bij bandjes als Luvcat en Boko Yout waren best mensen. Zelf nog geen enorme hoogtepunten gezien op dag 1 (wel een mooie dag gehad verder), op naar dag 2!

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Ik was ook wel verbaasd over de magere opkomst bij Arca en Amaare. Queens Of The Stone Age viel me dan weer niet tegen en ook bij bandjes als Luvcat en Boko Yout waren best mensen. Zelf nog geen enorme hoogtepunten gezien op dag 1 (wel een mooie dag gehad verder), op naar dag 2!
Qotsa trok tijdens het optreden wel meer vol bij de alpha had ik het idee. In t begin was het waarschijnlijk wij stonden echt leeg.

Ik zag beelden van Job Jobse en Ki Ki.
Wat een bizarre hoofdact. Je kijkt naar een podium met twee DJs met daar omheen dansende mensen. Verder niet echt een show of iets dergelijks. Dan zijn acts als Justice, Underworld of Aphex Twin toch meer volwaardige acts met een dikke productie. Echt vreemd. Van wat ik zag meer iets voor in de nacht in de Bravo. Een hoofdact zou toch dat beetje meer moeten brengen.

Users who are viewing this thread