Lowlands 2025

Het aantal kaartjes daalt nu aanzienlijk, maar de prijs ook nog. Nog minder dan 24 uur voordat de TM resell stopt

Het gaat hard nu idd, zie ze regelmatig voorbij komen voor net boven de €200 Misschien eind vd middag/vanavond nog een laatste update? Dan hebben we een mooi totaal plaatje voor volgend jaar.

• Leuk
Waarderingen: MisterIks
Het gaat hard nu idd, zie ze regelmatig voorbij komen voor net boven de €200 Misschien eind vd middag/vanavond nog een laatste update? Dan hebben we een mooi totaal plaatje voor volgend jaar.
Ga volgend jaar toch langer wachten bij deze aantallen doorverkoop tickets, is toch een dag gratis drinken en eten ;-)

• Leuk
Waarderingen: daily
Greetings mede-boomer van sinds hetzelfde jaar!🥳

Antwoord op jouw vraag; geen idee 😂

Maar hierbij wel even zeggen: weer zoooveel zin in!
Hier nog een '98 boomer (Beastie Boys!)
Helaas ook geen zinnig antwoord op je vraag :cool:
Haha! Gezellig! Altijd fijn om te horen dat ik niet de enige fossiel ben :D

Inderdaad weer zoveel zin in! Gaat ongetwijfeld weer een top feestje worden!

Mocht iemand nog antwoord weten op de vraag of er morgen om 12 uur nog parkeerplaatsen zijn op P&R Dronten dan hou ik me aanbevolen 🙏

Hoi! Is het ieder jaar zo dat de parkeerplaatsen pas om 08:00 uur open gaan? Wij vertrekken vroeg om op tijd in de rij te kunnen staan en kan mij herinneren dat voorgaande jaren wegens drukte de parkeerplaatsen wel eerder open gingen..? Ben benieuwd!

En hoe laat vertrekken jullie allemaal? ZIN IN!

Het aantal kaartjes daalt nu aanzienlijk, maar de prijs ook nog. Nog minder dan 24 uur voordat de TM resell stopt

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 13-8-2025, 10:09:48

• Totaal Aantal Resale Tickets: 674
• Laagste Prijs: €244.80
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €320.46
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 396
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 278
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €244.80, €247.86, €248.88, €249.90, €250.92, €251.94, €252.40, €252.65, €252.96, €253.98

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 10
- Gemiddelde Prijs: €312.94

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 528
- Gemiddelde Prijs: €320.09

Type: Regular
- Aantal Tickets: 112
- Gemiddelde Prijs: €320.53

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 23
- Gemiddelde Prijs: €330.27

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 1
- Gemiddelde Prijs: €355.98
Nogmaals probs voor dit script! Probeerde van de week ook iets te maken maar kreeg het niet helemaal in juist

• Leuk
Waarderingen: MisterIks
Ik mis bij the food line up Kometenbrood. Vorig jaar standaard ontbijtje gehaald 🤔

Haha! Gezellig! Altijd fijn om te horen dat ik niet de enige fossiel ben :D

Inderdaad weer zoveel zin in! Gaat ongetwijfeld weer een top feestje worden!

Mocht iemand nog antwoord weten op de vraag of er morgen om 12 uur nog parkeerplaatsen zijn op P&R Dronten dan hou ik me aanbevolen 🙏
Ik hoop dat ik het goed kopieer als boomer :unsure::

Dit was eerder voorbij gekomen en het kwam er op neer dat de parkeerplaatsen geen probleem zijn omdat de meesten per trein aankomen.

• Leuk
Waarderingen: His
Zeker omdat de overlap met DTRH zo groot is en zelfs met BKS, vind ik het leuk om Lowlands specifieke tentjes te bezoeken. Daarom vind ik FlevoFood zo tof. Naast dat het echt extreem gezellige mensen zijn elk jaar. Ideaal pre-sauna ontbijtje ook dit jaar.

• Geweldig
Waarderingen: koekebakker
Zeker omdat de overlap met DTRH zo groot is en zelfs met BKS, vind ik het leuk om Lowlands specifieke tentjes te bezoeken. Daarom vind ik FlevoFood zo tof. Naast dat het echt extreem gezellige mensen zijn elk jaar. Ideaal pre-sauna ontbijtje ook dit jaar.
Om ieder food festival staat het merendeel van dit soort tentjes toch ook?

Het eten is prima hoor bij Lowlands dat zeker!

Users who are viewing this thread