Lowlands 2025

Ben al 3 dagen bezig met dingetjes klaar leggen ;)
Ik ben tegelijkertijd ook aan het inpakken voor een grote reis, en mijn huis in dozen aan t doen dus het is echt al twee weken chaos in huis. Vandaag nog maar even een proef-pakje doen want anders ga ik gegarandeerd dingen vergeten 😂

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Eerste keer Lowlands morgen, dit jaar DTRH en vorig jaar DTRH gehad. Ben benieuwd. Wat is nou een echte no brainer voor food op het terrein?

De tsjakh bij de Libanees qua eten voor mij. Vers, lekker, gezond en vullend. En nasi compleet is ook altijd een must voor me

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Eerste keer Lowlands morgen, dit jaar DTRH en vorig jaar DTRH gehad. Ben benieuwd. Wat is nou een echte no brainer voor food op het terrein?
Veel van de etenstentjes op Lowlands komen overeen met die op DTRH. Okonomiyaki, Rot Dog bijvoorbeeld zou ik aanraden maar staan ook op DTRH.
Patatje Stoofvlees zou ik dan aanraden, die staat namelijk niet op DTRH en is prijs/kwaliteit technisch erg goed.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Zo jammer dat Mission Massala op Pukkelpop dit weekend staat, want op DTRH altijd minimaal twee keer heen.

• Verdrietig
Waarderingen: jaigalaar
De Okonomoyaki is altijd een aanrader! Alleen niet gaan rond etenstijd want dan staat er een rij waar je u tegen zegt. Daarnaast is de Mitraillette en de Beef Chief altijd goeie. Vorig jaar ook een goeie wrap gehaald links van de doorgang naar Cape Lowlands (richting de School of Life & Heineken).

Dit jaar toch maar eens de Pannekoek uitproberen na al die goeie aanraders van mensen.

Ik vond de pannenkoek echt veel te duur voor wat je kreeg.

Vind zelf de pasta ook altijd wel prima smaken en stevige portie. Verder niet een must have per se maar kun je wel goed op door. Zit daar ook altijd wel gezellig in die hoek tegenover de Alpba.

Qua must have is de rot dog dat zeker wel, net als burger bij Beef Chief. Mitraillette vond ik stevig aan de prijs voor wat je kreeg en best oké maar m’n verwachtingen waren te hoog voor een broodje worst.

Ik vind de verschillende plates zoals bijv bij de Indiase tent ook altijd chill. Bord vol met van alles, zoals de curry met kip.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
De Mitraillette en portie kibbeling om samen te delen/snacken richting of op de weg terug van de Alpha

Vind zelf de pasta ook altijd wel prima smaken en stevige portie. Verder niet een must have per se maar kun je wel goed op door. Zit daar ook altijd wel gezellig in die hoek tegenover de Alpba.

Qua must have is de rot dog dat zeker wel, net als burger bij Beef Chief. Mitraillette vond ik stevig aan de prijs voor wat je kreeg en best oké maar m’n verwachtingen waren te hoog voor een broodje worst.

Ik vind de verschillende plates zoals bijv bij de Indiase tent ook altijd chill. Bord vol met van alles, zoals de curry met kip.
Die curry is veel te duur. Was 5 of 6 munten vorig jaar voor een standaard bord. Het AH verspakket curry heeft meer smaak

• Haha
Waarderingen: Frietandel

Alles is veel te duur voor wat je krijgt :) Rotdog is wel heerlijk en vult goed :)

Beef Chief inderdaad ook prima! Bordje nasi met wat zaken er bij is ook vaak prima!

Hé, morgen is het eindelijk zover! 🤩🎪

Voor iedereen die nu al z'n tent ⛺ aan het inpakken is.

Die de bolderkar heeft gesmeerd. 🛒
Die weet dat je om 04:00 🕓 moet douchen 🚿.
Die tot maandag in de Armadillo blijft. 🕺
Die de Bridge of Death al 5x heeft overleefd. 🌉💀

Check het of niet, we zien je toch wel morgen bij de ingang met véééél te veel zooi. 🎒🧳

NATO-tenten staan er ✓
Dixies zijn vers ✓ (lol nee 🤢)
Modder voorspelling: JA ✓ 👢
Website: nog steeds kut ✓ 🤬

Tot morgen in Biddinghuizen! 👋

P.S. Rapid Razor Block approved dit bericht 👍

#Lowlands2025 #ACampingflightToLowlandsParadise

Bijlagen

• IMG_0541.jpeg
    IMG_0541.jpeg
    274 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt: