Lowlands 2025

Dit vind ik dan wel weer hilarisch: "De vrijwilligers vinden de nachtshift het leukst. Het meest vermakelijk zijn degenen die een scharrel zonder glampingpolsbandje hebben opgeduikeld en vragen of diegene please een nacht mag blijven logeren. ‘De blik van zo’n gast die dan nog één keer omkijkt.’ Want ze zijn onverbiddelijk: nee, geen bezoek. Nee, ook niet even snel erin en eruit. Geilheid zal elders een uitgang moeten vinden."
Moeten ze gewoon op camping 1 wippen, tussen het pleps :ROFLMAO::LOL:

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en @Marc
Ik vind het schema/de clashes op zaterdag tussen Alpha/Bravo toch wel echt klote

Had graag Vampire Weekend - Royel Otis - RAYE - FKA twigs - Chappell Roan gezien, maar ga het denk ik toch niet wagen om tussendoor naar de Bravo te gaan :confused:
Klopt

Ik vind het een leuke video, maar je wordt er eigenlijk niet heel veel wijzer van haha!
Buitenkant India is niet zo mooi, maar als die van binnen maar knalt :)

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Leuke terreinvideo idd, gelukkig niet van die cringe promotie zoals vorig jaar met KIA. Wordt er alleen niet heel veel wijzer van, ben benieuwd naar de nieuwe Lima. Lijkt niet meer open te zijn aan alle kanten, vond dat altijd wel leuk juist.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Fijne video, stuk beter dan de voorgaande jaren, waar de platte humor toch een beetje de overhand nam.
Die nieuwe speciaalbier/wijn bar ziet er ook prima uit trouwens. Nieuwe Lima tent ziet er ook goed uit.

Leuke terreinvideo idd, gelukkig niet van die cringe promotie zoals vorig jaar met KIA. Wordt er alleen niet heel veel wijzer van, ben benieuwd naar de nieuwe Lima. Lijkt niet meer open te zijn aan alle kanten, vond dat altijd wel leuk juist.
Dit klopt niet trouwens, is wel open aan alle kanten.

Users who are viewing this thread