Lowlands 2025

Dan woon jij heel dicht bij mij in de buurt, want ik woon in precies dezelfde wijk. Gelukkig is mijn dochter nog lang niet oud genoeg om naar Culinesse te gaan, maar neem er elk jaar wel een kijkje. De overgang tussen LL en Culinesse is wel echt heel groot, waardoor ik na een half uur heel erg terug verlang naar Lowlands. Blijft altijd wel een leuke buurtborrel, waar ik veel vrienden en bekenden tegenkom.
Haha ik woon er tegenaan :) Grote kans dat ik jou of bekenden van jou ken dan maat!

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Gaan benoemen wat je graag wilt dat afzegt vind ik wat onaardig nee?
Excuses, het was mijn antwoord op de vraag met twee artiesten waar ik weinig mee heb en waar ook nog wel wat ruimte is in mijn programma. Ik hoop voor iedereen dat er niemand afzegt (en ook vooral niet voor de organisatie van LL).

Haha ik woon er tegenaan :) Grote kans dat ik jou of bekenden van jou ken dan maat!
Haha ja dat moet dan bijna wel, aangezien het hier best wel een ons-kent-ons buurt is.

Is er trouwens al een tijdstip voor een festileaks meeting aangekondigd?

https://www.rtl.nl/boulevard/artike...ra-maatregelen-op-lowlands-om-verwachte-hitte

Het moet niet gekker worden...

Deze is ook wel interessant:

10.000 mensen van de 65.000 op de Gllamcamp (de helft Easy Camp), daarnaast nog 17.000 op de groepscamping.
Iemand een link voor dat hele Volkskrant artikel?

Als ze volgend jaar voor de merch bv gewoon 3 (graphic) designers met verschillende stijlen doen krijg je een veel leuker aanbod. Waar zijn de bootleg shirts
Wij hebben ooit een bootleg shirt gemaakt omdat we voor de 25e keer een weekend weg waren met de vriendengroep. Liepen daar met 20+ rond het hele weekend. Veel mensen dachten dat Lowlands 25 jaar bestond :ROFLMAO:. Kans is aanwezig dat ik hem dit jaar weer een dag aan heb!

Dit vind ik dan wel weer hilarisch: "De vrijwilligers vinden de nachtshift het leukst. Het meest vermakelijk zijn degenen die een scharrel zonder glampingpolsbandje hebben opgeduikeld en vragen of diegene please een nacht mag blijven logeren. ‘De blik van zo’n gast die dan nog één keer omkijkt.’ Want ze zijn onverbiddelijk: nee, geen bezoek. Nee, ook niet even snel erin en eruit. Geilheid zal elders een uitgang moeten vinden."

Users who are viewing this thread