Lowlands 2025

Iemand nog een actueel weerbericht?
Door de aanwezige bewolking in de nacht naar donderdag koelt het maar moeizaam af. Veel plaatsen zullen dan ook een tropennacht gaan noteren met minima die niet onder 20 graden uitkomen. In stedelijke gebieden is het zelfs nog enkele graden warmer. In combinatie met de vochtige lucht wordt het een echte plaknacht.

Donderdag overdag wordt het vooral landinwaarts opnieuw tropisch met 30 tot 33 graden. In het westen is het met 25 tot 30 graden iets minder heet. De dag start nog met enkele buien, later wordt het droger met meer ruimte voor de zon.

De situatie op de weerkaart verandert vanaf vrijdag enigszins, wanneer een nieuw hogedrukgebied vanuit het westen nadert. Daarmee draait de wind naar noordelijke richtingen, wat richting het weekend voor een daling van de temperatuur zorgt. Vrijdag overdag is die noordenwind nog niet sterk genoeg, want veel plaatsen krijgen opnieuw met tropische waarden te maken. Alleen in het noorden en langs de kust is het met 25 graden iets minder warm.

Vanaf zaterdag zorgen de noordelijke winden wel voor meer verkoeling. Zomerse waarden zijn dan alleen nog weggelegd voor het zuiden van het land. Elders is het met 20 tot 24 graden minder warm, maar nog steeds aangenaam. De overgang gaat overigens vrij geruisloos, want de kans op buien is klein in het weekend. Wel trekken er zo nu en dan wolkenvelden over.

Wat is die merch toch weer ouderwets lelijk. Alleen die zwarte hoodie en buckethat kunnen door de beugel
Er zit toch ook geen kraak of smaak aan, gaat ook lastig zijn als je eigen huisstijl al weinig spannends uitstraalt maar toch.. Kan toch wel meer van gemaakt worden.

Door de aanwezige bewolking in de nacht naar donderdag koelt het maar moeizaam af. Veel plaatsen zullen dan ook een tropennacht gaan noteren met minima die niet onder 20 graden uitkomen. In stedelijke gebieden is het zelfs nog enkele graden warmer. In combinatie met de vochtige lucht wordt het een echte plaknacht.

Donderdag overdag wordt het vooral landinwaarts opnieuw tropisch met 30 tot 33 graden. In het westen is het met 25 tot 30 graden iets minder heet. De dag start nog met enkele buien, later wordt het droger met meer ruimte voor de zon.

De situatie op de weerkaart verandert vanaf vrijdag enigszins, wanneer een nieuw hogedrukgebied vanuit het westen nadert. Daarmee draait de wind naar noordelijke richtingen, wat richting het weekend voor een daling van de temperatuur zorgt. Vrijdag overdag is die noordenwind nog niet sterk genoeg, want veel plaatsen krijgen opnieuw met tropische waarden te maken. Alleen in het noorden en langs de kust is het met 25 graden iets minder warm.

Vanaf zaterdag zorgen de noordelijke winden wel voor meer verkoeling. Zomerse waarden zijn dan alleen nog weggelegd voor het zuiden van het land. Elders is het met 20 tot 24 graden minder warm, maar nog steeds aangenaam. De overgang gaat overigens vrij geruisloos, want de kans op buien is klein in het weekend. Wel trekken er zo nu en dan wolkenvelden over.
https://www.rtl.nl/boulevard/artike...ra-maatregelen-op-lowlands-om-verwachte-hitte

Het moet niet gekker worden...

Deze is ook wel interessant:

10.000 mensen van de 65.000 op de Gllamcamp (de helft Easy Camp), daarnaast nog 17.000 op de groepscamping.

• Thinking
  • Wow
Waarderingen: @Marc en teunajax
Als ze volgend jaar voor de merch bv gewoon 3 (graphic) designers met verschillende stijlen doen krijg je een veel leuker aanbod. Waar zijn de bootleg shirts

Ik zag op een gedeeld filmpje ook merch met een design van Steven van Lummel er op, dus er zal in ieder geval 1 item zijn wat niet de huisstijl volgt.

Aangezien er altijd last-minute wel wat uitvalt, een andere vraag in het kader van voorpret: Welke artiest mag van jou deze editie afzeggen en wie wil je ervoor terug?

edit: Laten we voor de vriendelijkheid stellen dat het een hypothetische situatie is en puur een muzikale afweging.

Laatst bewerkt:
Aangezien er altijd last-minute wel wat uitvalt, een andere vraag in het kader van voorpret: Welke artiest mag van jou deze editie afzeggen en wie wil je ervoor terug?
Queens of the Stone Age en dan alsnog Doechii op het laatste moment! :rolleyes: Zal geen populaire mening zijn dit. Sorry, hahaha.
Edit: ik heb liever dat iedereen gewoon bediend wordt en het blijft zoals het is.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Zeker! Maar ik werd een beetje zenuwachtig omdat ik dan misschien niet naar LL26 zou kunnen ivm een festival hier in mijn wijk (www.culinesse.nl) waar mijn kids sowieso heen willen en gaan. Maar net bij hen gecheckt, valt zowel in 2026 als 2027 niet samen, ook al schuift LL een weekendje op. En nu: OP NAAR OVERMORGEN! :love:
Dan woon jij heel dicht bij mij in de buurt, want ik woon in precies dezelfde wijk. Gelukkig is mijn dochter nog lang niet oud genoeg om naar Culinesse te gaan, maar neem er elk jaar wel een kijkje. De overgang tussen LL en Culinesse is wel echt heel groot, waardoor ik na een half uur heel erg terug verlang naar Lowlands. Blijft altijd wel een leuke buurtborrel, waar ik veel vrienden en bekenden tegenkom.

10.000 mensen van de 65.000 op de Gllamcamp (de helft Easy Camp), daarnaast nog 17.000 op de groepscamping.
Wat een hallucinant (maar op sommige vlakken ook leuk) stuk.

Hier kreeg ik wel kriebel van:

Als het aan hem ligt, worden ‘zijn’ glampings de komende jaren niet veel groter. De grote partij achter Mojo, Live Nation, ziet bepaalde extra’s wel zitten: mensen met golfkarretjes naar hun plek brengen, een vipdeck. ‘Wij willen dat soort dingen niet. Het is handel versus een festivalgevoel dat je dient te conserveren. Die evenwichtsbalk moet je secuur bewandelen.’

• Wow
Waarderingen: koekebakker

Users who are viewing this thread