Lowlands 2025

Gewoon bewaking bij de uitgang zetten. Dat is namelijk ook de ingang. :cool:

Er zijn praktisch gezien maar twee uitgangen, als je daar even een berg vrijwilligers/hospitaltiy mensen tegenop gooit is het redelijk te handhaven. Zijn nog steeds mensen die het verstoppen en meenemen, maar het grote gedeelte moet lukken.

Ja, zie alleen wel weer voor me hoe de koptelefoons in tasjes worden meegenomen, omdat mensen bang zijn dat als ze terugkomen er geen meer koptelefoons zijn.

Hoewel het lukt eigenlijk elk jaar wel weer. Ook als je niet om 15:00 in die rij gaat staan. twee jaar geleden, wel een muntje aan iemand gegeven voor een koptelefoon,

Ik weet dat de camping eigenlijk echt bij de ervaring hoort.
Maar kán je met je parking ticket voor auto elke dag op en afrijden om weer naar huis te rijden?

Ja, zie alleen wel weer voor me hoe de koptelefoons in tasjes worden meegenomen, omdat mensen bang zijn dat als ze terugkomen er geen meer koptelefoons zijn.

Hoewel het lukt eigenlijk elk jaar wel weer. Ook als je niet om 15:00 in die rij gaat staan. twee jaar geleden, wel een muntje aan iemand gegeven voor een koptelefoon,
Ik heb de stiekeme hoop dat met 31 graden het nogal lastig wordt om die dingen te verstoppen

Er zijn praktisch gezien maar twee uitgangen, als je daar even een berg vrijwilligers/hospitaltiy mensen tegenop gooit is het redelijk te handhaven. Zijn nog steeds mensen die het verstoppen en meenemen, maar het grote gedeelte moet lukken.
Is altijd fijn dat we als medelowlanders alles graag delen met elkaar in de spirit van het festival 😇🙏🏻

Al jaren leef ik de laatste maanden/weken voor LL erg naar het mooiste feestje van het jaar toe. De laatste paar jaar natuurlijk mede door de voorpret hier op Festileaks.
Maar ook al die jaren ben ik 'bang' voor, of hou ik rekening met een bericht dat mijn mooiste feestje van het jaar gaat verstoren of beïnvloeden.
Nou gister was het dan zover.
'De dag die je wist dat zou komen'.
De dag waarop het bericht kwam dat iemand uit mijn naaste omgeving is overleden😞.
Ipv een laatste knal nacht, wacht me nu een vroege zondagse aftocht naar mijn naasten.
Gecondoleerd en sterkte.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Geen borg meer op de silent disco koptelefoons! Je mag ze alleen niet meer mee naar de camping brengen. Ik ben wel benieuwd hoe goed dit gaat
Ik denk dat dit goed gaat werken. Vaak toch veel mensen op de camping gezien met stapels koptelefoons. Of de mensen die de koptelefoons gaan doorverkopen voor een of twee munten extra...

• Verdrietig
Waarderingen: @Marc
Ik weet dat de camping eigenlijk echt bij de ervaring hoort.
Maar kán je met je parking ticket voor auto elke dag op en afrijden om weer naar huis te rijden?
Eén van mn vrienden moet op vrijdag- en zaterdagochtend werken en rijdt altijd snel heen en weer; dus ja, dat kan zeker dankzij de sticker op je voorruit die je krijgt.

Ik denk dat dit goed gaat werken. Vaak toch veel mensen op de camping gezien met stapels koptelefoons. Of de mensen die de koptelefoons gaan doorverkopen voor een of twee munten extra...
Hahahaha gebeurt dat laatste echt? Ik dacht dat ik een gierige Hollander was door later tickets te kopen maar dat is wel echt next level zeg.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Geen borg meer op de silent disco koptelefoons! Je mag ze alleen niet meer mee naar de camping brengen. Ik ben wel benieuwd hoe goed dit gaat
Zou mooi zijn als ze dit inderdaad kunnen handhaven.
In 5 keer Lowlands al 5 keer naast de koptelefoons gegrepen terwijl ze volop aan campingstoeltjes hangen.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en fiesta
In 5 keer Lowlands al 5 keer naast de koptelefoons gegrepen terwijl ze volop aan campingstoeltjes hangen.
Slapen niet op de camping en gaan donderdag pas na het werk richting Biddinghuizen. Afgelopen jaren steeds misgegrepen. Wilde dit jaar zelfs rondje terrein op donderdagavond maar overslaan, maar nu toch weer aan het twijfelen.

Slapen niet op de camping en gaan donderdag pas na het werk richting Biddinghuizen. Afgelopen jaren steeds misgegrepen. Wilde dit jaar zelfs rondje terrein op donderdagavond maar overslaan, maar nu toch weer aan het twijfelen.
Ik heb juist al drie jaar op rij niet in de rij gestaan voor de koptelefoons en ze alsnog kunnen bemachtigen rond een uurtje of 9 a 10 savonds.
Ging gewoon bij de hekken staan en mensen aanspreken die eruit zagen alsof ze hun koptelefoon gingen inleveren.
Moet eerlijk bekennen dat ik er ook wel is een muntje extra voor heb gegeven.

• Winning
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Dat laatste kan dit jaar sowieso niet meer.

Ik denk dat alle keren sinds dat de silent disco er is ik nog nooit zelf een koptelefoon heb gehaald en deze altijd heb overgenomen van iemand anders voor de borg. Dit was altijd in 5-10 minuten gepiept.

Users who are viewing this thread