Lowlands 2025

Oké luister… Ik lees hier al 300 pagina’s mee (ja, ik heb geen leven meer) maar waar zijn de Drum & Bass mensen voor de zondag?! 🤯

Ik zie jullie helemaal nergens… Is dit een complot? Zijn jullie stiekem allemaal overgestapt op techno? Of zitten hier enkel boomers die de zondagnacht niet meer halen?
Hoho, deze boomer is er snachts altijd tot het laatste deuntje in de Bravo bij hoor.
Al heb ik wel twijfels of ik dat dit jaar ga halen. Ik zie helaas weinig 'van dik hout zaagt men planken' techno staan dit jaar.
Moest zelfs even met schrik terug denken aan mijn 'slechtste' LL jaren. Dat waren toch echt de jaren ('05-'10) waarin minimal techno de nachten beheerste.

Btw erg blij met de Sofia Issela tip hier. Iemand al live ervaringen met deze dame?

Al jaren leef ik de laatste maanden/weken voor LL erg naar het mooiste feestje van het jaar toe. De laatste paar jaar natuurlijk mede door de voorpret hier op Festileaks.
Maar ook al die jaren ben ik 'bang' voor, of hou ik rekening met een bericht dat mijn mooiste feestje van het jaar gaat verstoren of beïnvloeden.
Nou gister was het dan zover.
'De dag die je wist dat zou komen'.
De dag waarop het bericht kwam dat iemand uit mijn naaste omgeving is overleden😞.
Ipv een laatste knal nacht, wacht me nu een vroege zondagse aftocht naar mijn naasten.

Hoho, deze boomer is er snachts altijd tot het laatste deuntje in de Bravo bij hoor.
Al heb ik wel twijfels of ik dat dit jaar ga halen. Ik zie helaas weinig 'van dik hout zaagt men planken' techno staan dit jaar.
Moest zelfs even met schrik terug denken aan mijn 'slechtste' LL jaren. Dat waren toch echt de jaren ('05-'10) waarin minimal techno de nachten beheerste.
de minimal was meestal in de india

Al jaren leef ik de laatste maanden/weken voor LL erg naar het mooiste feestje van het jaar toe. De laatste paar jaar natuurlijk mede door de voorpret hier op Festileaks.
Maar ook al die jaren ben ik 'bang' voor, of hou ik rekening met een bericht dat mijn mooiste feestje van het jaar gaat verstoren of beïnvloeden.
De dag waarop het bericht kwam dat iemand uit mijn naaste omgeving is overleden😞.
Ipv een laatste knal nacht, wacht me nu een vroege zondagse aftocht naar mijn naasten.
gecondoleerd, klote hoor, dan beleef je die andere dagen ook anders, hoop dat je r toch n beetje van kan genieten

• Leuk
Waarderingen: sjoeske en freezeroz
Hi allen,

Er zijn vele verzoeken binnengekomen voor het toevoegen van Lowlands 2025 aan de festivalradar app, aldus de maker. Ik denk dat het meerdendeel van de verzoekjes vanuit hier is gekomen :)

De plattegrond van Lowlands 2025 is inmiddels geupload en vindbaar op:

Gebruik je het met je groep, schenk dan een virtueel biertje aan de maker, zodat het volgende jaar nog mooier werkt:

Deze?

Sterkte met het verlies! Hoop dat je er toch nog wat van weet te maken de eerste dagen.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Sterkte ❤️‍🩹

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Qua parkeertickets, ik heb er nog één nodig….. wilde deze kopen en keek even bij TM en daarna bij TS, maar hoezo verkopen mensen deze tickets voor een hogere prijs, maar nog interessanter, hoezo koop je een ticket voor een hogere prijs terwijl er nog voldoende aanbod is 🤷🏼‍♂️🤔

Oké luister… Ik lees hier al 300 pagina’s mee (ja, ik heb geen leven meer) maar waar zijn de Drum & Bass mensen voor de zondag?! 🤯

Ik zie jullie helemaal nergens… Is dit een complot? Zijn jullie stiekem allemaal overgestapt op techno? Of zitten hier enkel boomers die de zondagnacht niet meer halen?
Ik ben gewoon niet zo'n grote d&b fan

Moet zeggen dat ik de rest van de zondag nou ook niet zo interessant vindt dus misschien dat ik wel even aanhaak, of ik sta de hele nacht bij St. Paul, we moeten nog maar zien

Ik ben gewoon niet zo'n grote d&b fan

Moet zeggen dat ik de rest van de zondag nou ook niet zo interessant vindt dus misschien dat ik wel even aanhaak, of ik sta de hele nacht bij St. Paul, we moeten nog maar zien
Salome gaat wel knallen hoor. :)

Qua parkeertickets, ik heb er nog één nodig….. wilde deze kopen en keek even bij TM en daarna bij TS, maar hoezo verkopen mensen deze tickets voor een hogere prijs, maar nog interessanter, hoezo koop je een ticket voor een hogere prijs terwijl er nog voldoende aanbod is 🤷🏼‍♂️🤔
Ik vraag me dat ook altijd af, hoe dom ben je als je een te dure doorverkoopkaart koopt terwijl de reguliere tickets nog verkrijgbaar zijn, mijn meest logische verklaring: darwinisme.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en @Marc
De zondag nacht wordt zo wie zo knallen in de Bravo dat mis ik de andere nachten wel (ben zelf techno liefhebber) al staan er dan wel wat leuke dingen in de x-ray die ik wil zien 😎🥳
Vrijdag Xray ook wel. Maar dat kan ook net als vorig jaar flink anders vallen met DJ Europarking, wtf was dat.

Mja, is wel gewoon zo dat dit de trend is. Met die zondag is het ook nog wel aan de 'soft' kant van techno. Een Karenn, Stingray, Surgeon, Marcell Detmann gaan we niet meer zien in de Bravo. Althans, voorlopig niet nu die hype zo erg op 'handjes -in-de-lucht'-techno leunt.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread