Lowlands 2025

Is hopelijk een geintje, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd op LL en onder de LL gangers hier op het forum. Zelf ben ik 27, dus Cowwithmilk is idd een ouwe lul :p
Mijn gok is dat de gemiddelde leeftijd hier op het forum wat hoger is, en dat wsslvrwrt zelf zoveel lentes heeft gezien dat hij over mijn frisse, jonge leeftijd een grapje maakt. :P

Mijn gok is dat de gemiddelde leeftijd hier op het forum wat hoger is, en dat wsslvrwrt zelf zoveel lentes heeft gezien dat hij over mijn frisse, jonge leeftijd een grapje maakt. :P
Heb het gevoel dat de meeste mensen op Lowlands tussen de 20 en 30 zijn? Ben zelf 33, dus haal het gemiddelde al een beetje omhoog denk ik.

Morgen starten we met onze fietstocht richting Biddinghuizen.
We starten met z'n vieren en de groep wordt 10 man groot.
Van Den Bosch naar Nijmegen, dan naar Apeldoorn, Zwolle om vandaar naar Lowlands te fietsen. hopelijk zijn we woensdag bij familie op Europarcs, zodat we donderdag heerlijk vroeg in de rij aan kunnen schuiven. Zo ontzettend veel zin in!!!
Veel plezier!! Ik start dinsdag vanuit Leiden🤙🏽 via een camping in de buurt in Hilversum en woensdag op donderdag overnachten op een camping in Biddinghuizen!

*als mensen willen aansluiten, let me know ;)!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc en degrotegeneraal
Is hopelijk een geintje, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd op LL en onder de LL gangers hier op het forum. Zelf ben ik 27, dus Cowwithmilk is idd een ouwe lul :p
1754651495953.png

Dit zegt een snelle search. Nou is die Partyflock data wel echt totaal nutteloos, aangezien er daar 60 mensen hebben aangeven dat ze gaan, en dat het een site is die niet veel wordt gebruikt door de nieuwe generatie.

Maar Lowlands zelf heeft in een interview ooit gezegd dat de gemiddelde leeftijd 28 jaar is.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Bekijk bijlage 15525

Dit zegt een snelle search. Nou is die Partyflock data wel echt totaal nutteloos, aangezien er daar 60 mensen hebben aangeven dat ze gaan, en dat het een site is die niet veel wordt gebruikt door de nieuwe generatie.

Maar Lowlands zelf heeft in een interview ooit gezegd dat de gemiddelde leeftijd 28 jaar is.
Ben veel benieuwder naar de mediaan van festivalbezoeker.
Dus in gewone mensentaal, de meest voorkomende leeftijd.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Absoluut, heel veel zin in. Was even vergeten dat zij er ook staan :). Erg benieuwd hoe de nieuwe nummers vallen. In 2019 vond ik Weval overigens geniaal, was toen nog met Liveband.

Eens hoor, hoef ook niet The Blaze of Moderat voor de zoveelste keer te zien. Maar een vergelijkbare artiest mis ik wel een beetje op de line up.
Vaak staan dergelijke artiesten van een kleiner formaat ook nog wel met shows in de xray, maar de enige artiest die daar nu volgens mij in de buurt komt (misschien heb ik dergelijke gemist), is 4am Kru.
Kijk eens naar Myd, L’Eclair, The Dare, en Rolrolrol.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Kijk eens naar Myd, L’Eclair, The Dare, en Rolrolrol.
Bedankt voor de toffe suggesties. Heb nu al spijt van mn bericht :LOL:, leuk dat ik zeg dat ik bepaalde artiesten mis, maar ondertussen zit mn hele spoerboekje al ramvol. Het enige wat deze suggesties opleveren is grote FOMO 😅

gemiddelde leeftijd 28 jaar is.
Dan ben ik inmiddels op mijn zevende Lowlands nog steeds twee jaar verwijderd van het gemiddelde 😅

oh en wow, dit wordt mijn 4e post-corona LL. Dan is dat inmiddels meer dan alles voor corona.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik zou bijna denken dat je me kent. In je opsomming staan met Pink Floyd, Foo Fighters en Radiohead al 3 uit mijn top 10 aller tijden🤣.
Lastig te zeggen wat mijn absolute topper was in al die jaren.
Ik ga dan (vwb Lowlands) toch voor bands die me wisten te 'betoveren' tijdens hun show.
In willekeurige volgorde:
Type O Negative
Underworld
The XX
Tame Impala
Chemical Brothers
War on Drugs
Infadels
Suede
Last Shadow Puppets
Slayer
Moloko
Spinvis
Prodigy
Saybia

Maar het rijtje namen dat ik in al die jaren op LL, gewoon (om wat voor reden dan ook) niet gezien heb is mischien voor mij nog wel indrukwekkender.

Rammstein
Green Day
Smashing Pumpkins
Oasis
Rage Against The Machine
Radiohead
Fatboy Slim
Toy Dolls
Arcade Fire
Enz.......
Je kunt inderdaad niet alles zien. Dat is gewoon de IJzeren Wet van Lowlands.
Infadels kende ik nog niet. Klinkt erg goed.
Mijn blast from the past: Delphic, The Osees en Nick Cave & The Bad Seeds.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Sef zal toch nog wel op tour gaan eind dit jaar? Ik sta waarschijnlijk op vrijwilligersshift tijdens zijn show, maar wil m eigenlijk wel heel graag live zien. Dat nieuwe album is echt subliem

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Sef zal toch nog wel op tour gaan eind dit jaar? Ik sta waarschijnlijk op vrijwilligersshift tijdens zijn show, maar wil m eigenlijk wel heel graag live zien. Dat nieuwe album is echt subliem
Ja zal wel. Begin dit jaar wat clubshows gedaan, maar dat was voor dat z'n album uitkwam.

De mediaan is de middelste waarde, als je alles op volgorde zet. Jij bedoelt de modus, de meest voorkomende waarde.
Volgens een oud onderzoek van studenten van de Hogeschool Rotterdam is de helft van de bezoekers tussen de 18 en 26 jaar. En is de gemiddelde leeftijd 27,8 jaar.

Dat geeft aan dat een flink aantal oudjes het gemiddelde naar boven trekken.

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops
Gaat niet heel hard met de laatste kaarten hè? Ondanks de mooie weersvoorspelling. Op ticketswap blijven ze rond de 700-800 (aantallen) steken.

Hi all, na jaren hier meegelezen te hebben besloten om zelf ook maar eens te gaan posten. Ik ga inmiddels voor de 8e keer naar Lowlands, en dit jaar voor het eerst vrijwilliger op de donderdag en maandag. Mag ik een keer zelf de Lowlands polsbandjes omdoen :p.

Woensdag avond met de vrijwilligers alvast een plekje claimen op camping 4! Geen rij voor mij op de donderdag dus, en meer zin om te gaan dan ooit.

Users who are viewing this thread