Lowlands 2025

Ik ben net ook gezwicht op 290 haha! Kaarten zien staan voor 255, volgende keer dat iets een idioot goede prijs is: gewoon kopen!

Maar ach, het zijn 10 biertjes. Als je het zo bekijkt stelt het niet zoveel voor xD Letsgooo Lowlands'25!
Alsnog een mooie 60e discount!

Amen Eva, ook voor mij is die tijd geweest. Lekker in mijn eigen caravannetje, deurtje dichttrekken in de nacht en ‘s ochtends een ijskoude pils uit mn koelkast. Ik heb er ook een boilertje in voor warm water. En klap op de vuurpijl is natuurlijk het toiletje. Ik zou nooit (gevaarlijk woord) meer anders willen😍
Oee zelfs een boiler? Respect. Mijn sleurhut is uit 92 ofzo dus geen warm water. Wel koud bier. Toilet hebben we ook maar de regel is geen nr 2. Alleen plassen 🤣

Warm water drinken doe je maar op Pinkpop (ofzo 🤪)

Eens. Ik zie mezelf ook niet meer tussen dat zooitje ongeregeld staan. Zeker na die laatste tentjes ervaring met KETAMANNNN naast me die het nodig vond zn plastic zak met poep tegen mn tent te gooien.

Ik ben heel blij met mn caravannetje.
Dit blijft een van de bizarste, maar beste verhalen die ik ooit op dit forum voorbij heb zien komen.

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 1-8-2025, 16:35:27

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1469
• Laagste Prijs: €295.29
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €348.49
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 582
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 887
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €295.29, €295.80, €296.42, €296.52, €297.84, €298.86, €299.88, €300.89, €300.90, €301.92

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1239
- Gemiddelde Prijs: €348.87

Type: Regular
- Aantal Tickets: 174
- Gemiddelde Prijs: €348.43

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 46
- Gemiddelde Prijs: €338.26

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 10
- Gemiddelde Prijs: €348.91

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 1-8-2025, 16:35:27

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1469
• Laagste Prijs: €295.29
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €348.49
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 582
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 887
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €295.29, €295.80, €296.42, €296.52, €297.84, €298.86, €299.88, €300.89, €300.90, €301.92
1754059590132.png

Op TicketSwap zie je ook steeds zo’n gast met de naam “Martin” die setjes kaarten dumpt. Heeft inmiddels in totaal al bijna 13.000(!) kaarten verkocht via TS.

Oja, via TicketMaster kun je ook tweedehands groepstickets kopen. Er worden niet veel aangeboden, maar laatst stond er 1 voor €290 en was op dat moment lager dan de reguliere tweedehands ticket.

Ik had er 1 in mn winkelmand voor €255 maar iDeal kreeg een error… Helaas. Gedoe.

Op TicketSwap zie je ook steeds zo’n gast met de naam “Martin” die setjes kaarten dumpt. Heeft inmiddels in totaal al bijna 13.000(!) kaarten verkocht via TS.

Oja, via TicketMaster kun je ook tweedehands groepstickets kopen. Er worden niet veel aangeboden, maar laatst stond er 1 voor €290 en was op dat moment lager dan de reguliere tweedehands ticket.

Ik had er 1 in mn winkelmand voor €255 maar iDeal kreeg een error… Helaas. Gedoe.
1 Groeps ticket voor 290 euro? Of 10 tickets voor 2900?

Misschien heb ik het nieuws totaal gemist maar het hele idee van Ticketmaster was toch Ticketswap buiten spel zetten door de tickets op de swap onverkoopbaar te maken met die bewegende qr code ofzo.

Hoe kan het dan dat er alsnog tickets op de swap staan?

Oee zelfs een boiler? Respect. Mijn sleurhut is uit 92 ofzo dus geen warm water. Wel koud bier. Toilet hebben we ook maar de regel is geen nr 2. Alleen plassen 🤣

Warm water drinken doe je maar op Pinkpop (ofzo 🤪)
Haha, number 2 is sws verboden in de caravan. Anders wordt het een walk of shame om nooit te vergeten😜 Ik drink geen warm water, maar om op te frissen of een kleine afwas is warm water erg fijn☺️ I ❤️ mijn KIP-caravan!

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: daily en eva84
Amen Eva, ook voor mij is die tijd geweest. Lekker in mijn eigen caravannetje, deurtje dichttrekken in de nacht en ‘s ochtends een ijskoude pils uit mn koelkast. Ik heb er ook een boilertje in voor warm water. En klap op de vuurpijl is natuurlijk het toiletje. Ik zou nooit (gevaarlijk woord) meer anders willen😍
En voor mij ook . Ook alweer iets van 25e keer LL en dan is het slapen op de camping wel gebeurd met mijn oude gestel. Maar heb geluk dat het om de hoek is. Dus savonds lekker naar huis op de fiets . Warme douche en de volgende dag weer fris die kant op. Maar ondanks die luxe nog steeds naar de klote op maandag.🤔🤣🤣

Mijn eerst LL met een groep vrienden naar camping 3 met een bungalow tent van 40 kilo+ met van die gietijzeren buizen.(over de oude brug) Jammer dat hij weg is ........Dat was LL op en top. Incl de nodige treetjes halve liters. Je was al verrot voordat LL nog moest beginnen . De 24 uurs tent volbrengen. Dan 1 uur slapen en vervolgens een bak koffie met bier. Om weer mens te worden.en op voor de volgende dag. Heerlijke tijden waren dat wel.
Ook zijn dat herinneringen die je nooit meer vergeet.
Wens jullie allemaal weer een fijn LL en op naar volgend jaar weer. Hoop weer op fijne sfeer en lol. Leuke acts en weer mensen ontmoeten. ENJOY

Ik denk dit jaar (ook omdat ik vrijdagnacht - zaterdag begin middag even terug moet) met de fiets in de trein naar 't Harde te gaan en dan 40 minuutjes te fietsen. Lijkt zonder auto de snelste optie. Heeft iemand ervaring met de fietsenstalling? Staat een ebike daar relatief veilig?
Ik heb nog wel wat tips voor heen en weer reizen! Pendelbus tegen het verkeer in altijd het snelste. Die naar Dronten , relatief snel in de IC naar Utrecht.

• Thinking
Waarderingen: Matthijs
Allebei al gezien?
Of nog niet?

Squid is wel serieus maf 😆
Het is voor mij ook de moeilijkste keuze, ik heb Squid op dtrh gezien en dat was maf, maar ook heel goed.

En qua muziek is Squid voor mij een stuk spannender en luister ze veel vaker. Dus ik ga voor Squid

• Leuk
Waarderingen: StevieU2

Users who are viewing this thread