Lowlands 2025

Heeft er iemand al een gaatje gevonden in het drukke blokkenschema voor een festileaks meeting?
Nu ben ik zelf nog nooit aangehaakt bij zo'n meeting, omdat ik of geen tijd had, of pas sinds een jaar actief berichten post en het een beetje awkward vond om aan te haken.
Vrijdag/zaterdag rond half 3 is er niet zo veel spannends zover ik nu zie

Hoi allen! ik zal na veel meelezen een keer een berichtje sturen haha. Ik zag dat de mensen met een caravan of camper veel makkelijker drank mee kunnen nemen, nu is mijn vraag of iemand er voor open staat om wat extra's voor mij mee te nemen? Ik zelf ga met een touring car mee en bij onze vriendengroep heerst altijd het probleem dat op zondag de drank op is. Iemand die mij hierbij zou willen helpen?

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Hoi allen! ik zal na veel meelezen een keer een berichtje sturen haha. Ik zag dat de mensen met een caravan of camper veel makkelijker drank mee kunnen nemen, nu is mijn vraag of iemand er voor open staat om wat extra's voor mij mee te nemen? Ik zelf ga met een touring car mee en bij onze vriendengroep heerst altijd het probleem dat op zondag de drank op is. Iemand die mij hierbij zou willen helpen?
Het zal hooguit om 24 blikken bier en een fles sterk gaan, de gouden hulp krijgt natuurlijk ook wat van me :)

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 30-7-2025, 17:41:37

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1675
• Laagste Prijs: €275.40
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €342.04
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 777
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 898
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €275.40, €280.49, €280.50, €283.56, €284.58, €285.60, €287.64, €290.70, €291.18, €292.74

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1408
- Gemiddelde Prijs: €342.71

Type: Regular
- Aantal Tickets: 201
- Gemiddelde Prijs: €339.00

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 55
- Gemiddelde Prijs: €335.30

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 11
- Gemiddelde Prijs: €345.94

Hii, ik ga al een aantal jaar naar Lowlands en naar de campercamping. Nu viel mij inene op dat er op de website staat dat er naast de camper of caravan 1 tent bijgezet mag worden. Stond dit er voorgaande jaren ook? Heb hier nooit iemand op zien controleren
Afgelopen jaren hebben wij altijd met een camper en twee tenten (binnen het vak) gestaan en dit jaar willen we voor 1 camper en 3 tenten gaan. Volgens mijn schets zou dit net moeten passen.
Staat er al heel veel jaar, maar zolang je niet in het middenpad gaat staan is er geen controle op het aantal.

Mensen die met de shuttlebus gaan, lijken niet meer de brug over te hoeven!

Waarom denk je dat mensen die je niets eens kennen voor jou de regels zouden gaan overtreden?
Het is gewoon een vraag, andersom had ik het namelijk prima gevonden! En regels overtreden is wel een beetje dramatisch, ik zou het eerder de regels buigen noemen. Aangezien ik zelf geen 8 liter drank mee kan nemen, anders had ik dat natuurlijk wel gedaan! Daarnaast vraag ik liever om hulp dan dat ik zelf extra geld kwijt ben op het terrein.

Het is gewoon een vraag, andersom had ik het namelijk prima gevonden! En regels overtreden is wel een beetje dramatisch, ik zou het eerder de regels buigen noemen. Aangezien ik zelf geen 8 liter drank mee kan nemen, anders had ik dat natuurlijk wel gedaan! Daarnaast vraag ik liever om hulp dan dat ik zelf extra geld kwijt ben op het terrein.
Lekker die tray pils bestellen die je op de camping op kan halen joh, prima prijs en dan hoef je zelf alleen de sterke drank mee te slepen

Lekker die tray pils bestellen die je op de camping op kan halen joh, prima prijs en dan hoef je zelf alleen de sterke drank mee te slepen
Erg voorstander van deze nieuwe service. Wel jammer dat ze alleen maar rosé verkopen en geen witte wijn.

Users who are viewing this thread