Lowlands 2025

Naast dat die parkings regelen uiteindelijk gewoon best duur is en Lowlands echt best wel veer verkeersregelaars etc moet betalen, staat er ook het volgende op de website wat dit kan verklaren:
De verkeersregelaars zijn voor het grootste gedeelte vrijwilligers toch? Verder natuurlijk meer dan prima als ze bussen etc. extra stimuleren. Hopelijk pakt die aparte ingang goed uit.

De verkeersregelaars zijn voor het grootste gedeelte vrijwilligers toch? Verder natuurlijk meer dan prima als ze bussen etc. extra stimuleren. Hopelijk pakt die aparte ingang goed uit.
Op de parking zelf wel, daarbuiten voor het 'echte' verkeer niet

• Leuk
Waarderingen: hendrik1
Snap je punt maar volgens mij tobben ze al jaren met het toenemende aantal auto's en de filegekte op donderdagochtend en maandagochtend. Ik denk dat deze nieuwe plannen met bussen wel degelijk een beetje zullen helpen. 1 bus staat zo gelijk aan 20-30 auto's. Nou gingen de bussen altijd al wel, maar stel dat 1-2% van de bezoekers toch met de bus gaat dit jaar, kan dat al zoveel schelen qua files en drukte/aantal auto's!
Ik woon op het platteland, OV is gewoon geen degelijke optie. Ik rij elektrisch en ben voor en na de files weer weg.

Ik snap best dat het een probleem is hoor, maar moet je daar nu zo nodig meer geld aan verdienen? Dat is geen oplossing naar mijn mening, maar eerder misbruik van de situatie maken imo.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ja, maar niet voor iedereen haalbaar.

Dat snap ik! Al kan je veelal ergens heen reizen / rijden waarvandaan een bus vertrekt tegenwoordig, er zijn vrij veel opstap locaties.

Overigens anders punt, ik merk dat ik meer hype ben voor het feit dat ze vandaag mogelijk aankondigen dat morgen het blokkenschema er is, dan dat ik hype ben voor de nieuwe namen? Anyone else? Heb het gevoel dat ik geen nieuwe namen meer nodig heb eigenlijk :P

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Ik woon op het platteland, OV is gewoon geen degelijke optie. Ik rij elektrisch en ben voor en na de files weer weg.

Ik snap best dat het een probleem is hoor, maar moet je daar nu zo nodig meer geld aan verdienen? Dat is geen oplossing naar mijn mening, maar eerder misbruik van de situatie maken imo.
Zoals ik het begrijp wordt de winst van de parkeertickets direct gebruikt om de touringcars te subsidiëren. En die zijn inderdaad spotgoedkoop.

Ik was naar iets anders op zoek, maar kwam op deze plattegrond. Iemand een idee of deze nog vergelijkbaar met de situatie van vorig jaar (en wellicht dit jaar) is? Heb het niet meer helemaal helder: https://gllamcamp.nl/media/download/LL21_Plattegrond_Camping_210310.pdf
Ik zie in de URL LL21 staan, dus lijkt van het jaar 2021 te zijn, de url op de website van lowlands voor de plattegrond is nu https://lowlands.nl/media/documents/LL25_Plattegrond.pdf, dat bevestigd dat LL25 voor het jaar staat.

Zoals ik het begrijp wordt de winst van de parkeertickets direct gebruikt om de touringcars te subsidiëren. En die zijn inderdaad spotgoedkoop.
Dat klopt toch niet, want dan zou je zeggen hoe meer touringcars hoe duurder Lowlands gaat worden? Het is gewoon geen €40,00 per auto. We moeten ons niet alles wijs laten maken hoor, er wordt ook gewoon goed geld verdiend hoor. Niet dat er iets mis mee is, maar kom er dan gewoon eerlijk voor uit.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en sjoeske
Dat klopt toch niet, want dan zou je zeggen hoe meer touringcars hoe duurder Lowlands gaat worden? Het is gewoon geen €40,00 per auto. We moeten ons niet alles wijs laten maken hoor, er wordt ook gewoon goed geld verdiend hoor. Niet dat er iets mis mee is, maar kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
Zo eens hiermee, voor veel mensen is OV echt geen haalbare optie. Dan wel omdat ze landelijk wonen of puur om het feit dat je ook een halve huisraad meeneemt naar Lowlands 😅. Daarnaast, laten we eerlijk zijn; het ov laat sowieso wel iets te wensen over de laatste tijd. Om dan alles maar te gooien op het milieu en doorstroom is te makkelijk en rechtvaardigt die prijs echt niet.

Vind het echt veel geld voor een parkeerplaats op een grasveld met wat rijplaten en een ticketscanner.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske

Users who are viewing this thread