Lowlands 2025

Ik mis de tijd dat ik bij Buro Pinkpop in Geleen op kantoor eindelijk via de fax de line-up en timetable binnenkreeg. En dan met de markeerstift alvast een planning maken.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Ik mis de tijd dat ik bij Buro Pinkpop in Geleen op kantoor eindelijk via de fax de line-up en timetable binnenkreeg. En dan met de markeerstift alvast een planning maken.
Puur uit nieuwsgierigheid, wat was de reden dat Buro Pinkpop deze binnenkreeg?

Ik denk wel dat Limp Bizkit in NL groter is dan Papa Roach hoor. Maar goed hopelijk weten we deze week meer.

Belangrijkere vraag, zijn er Bamischijven aanwezig op Lowlands?
Ja heb je gelijk in.

Fijn dat je die vraagt stelt - in 10 jaar nog geen enkele tegen gekomen. Zelfs niet in de backstage bij Donnie. Uit stil protest deze gebruikersnaam gekozen met de hoop dat er op een dag een BamischijvenBar op Lowlands staat. En nee, dan hopelijk niet via een matige activatie van de FEBO want die blokken zijn goor. Maar ach, wie weet. Een mens mag hopen.

Ja heb je gelijk in.

Fijn dat je die vraagt stelt - in 10 jaar nog geen enkele tegen gekomen. Zelfs niet in de backstage bij Donnie. Uit stil protest deze gebruikersnaam gekozen met de hoop dat er op een dag een BamischijvenBar op Lowlands staat. En nee, dan hopelijk niet via een matige activatie van de FEBO want die blokken zijn goor. Maar ach, wie weet. Een mens mag hopen.
Helemaal mee eens, gewoon een dubbele bamischijf, vorkje er bij. Niks meer aan doen. Zo moeten er ook een Mexicano bar komen vind ik, en bittergarnituurwekker service op de camping, een soort Douwe Egberts maar dan vetter.

Wat missen jullie nog kwa eten/drinken op LL?

Helemaal mee eens, gewoon een dubbele bamischijf, vorkje er bij. Niks meer aan doen. Zo moeten er ook een Mexicano bar komen vind ik, en bittergarnituurwekker service op de camping, een soort Douwe Egberts maar dan vetter.

Is er eigenlijk een soep bar? Een lekker soepje zou er af en toe wel in gaan.

• Winning
Waarderingen: eva84

Ik had wel graag een ander biersoort gezien om te pre-orderen op de camping. Jammer dat daar geen Skuumkoppe bijzit. Vind Heineken nog steeds niks en €30 voor 12 blikken witbier terwijl het in de supermarkt €13 is wel erg overdreven.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Ik had wel graag een ander biersoort gezien om te pre-orderen op de camping. Jammer dat daar geen Skuumkoppe bijzit. Vind Heineken nog steeds niks en €30 voor 12 blikken witbier terwijl het in de supermarkt €13 is wel erg overdreven.
Was dat er niet in die supermarkt vorig jaar?

Qua eten en drinken op het terrein mis ik denk ik vrij weinig. Kijk altijd mijn ogen uit met wat je er allemaal kan eten.

Miss een ontbijtkraampje waar je gewoon een boterham met pindakaas of pasta kan bestellen.

De ciderbar van BKS? Wat meer variatie in bier zou fijn zijn. Ook de speciaalbiertjes zijn redelijk standaard.

Verder mis ik qua eten echt helemaal niks. Zoveel goede opties en ook vega/vegan :D

• Leuk
Waarderingen: Spook en superginger
Ben de naam van de vendor kwijt, maar als de plek er is met bami/nasi compleet dan ben ik blij.

De ciderbar van BKS? Wat meer variatie in bier zou fijn zijn. Ook de speciaalbiertjes zijn redelijk standaard.

Verder mis ik qua eten echt helemaal niks. Zoveel goede opties en ook vega/vegan :D
Speciaalbiertjes zijn wel echt karig ja. Zal allemaal met contracten met Heineken te maken hebben. Vorig jaar wel aardig wat Thai Thai gedronken naast de Beef Chief. Hopelijk hebben ze die weer.

Dark fruit zo op z'n tijd zou ik zeker kunnen waarderen. Guinness mag van mij ook wel.

Pukkelpop heeft het op het vlak van speciaalbieren wel gewonnen van Lowlands imo.
Wat heeft Pukkelpop dan zoal qua aanbod? Ben er nog nooit geweest, maar ik loop niet heel warm voor 10 extra Belgische bieren die ook in elke supermarkt te krijgen zijn.

Users who are viewing this thread

• Auke