Lowlands 2025

Mwaoh, dat verwacht ik niet. Ik denk dat het veel vrouwen niet zal boeien. Btw spoiler (voor mensen die maar 1 hit kennen, deze staat als laatste op de setlist šŸ˜‰).
In onze vrienden groep waren het de mannen die niet aanwezig waren bij Sugababes, die gaan nu wel naar papa roach.
We gaan t zien. Ik verwacht volle bak.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik bedoelde alleen even qua nostalgie hƩ. Dat gaat net zo een volle alpha opleveren als Sugababes gok ik.
Qotsa en paparoach komen uit dezelfde periode, je gaat vanuit ā€˜nostalgie’ qotsa toch ook niet met sugarbabes vergelijken. Nelly furtado wel, dat zou meer in de buurt komen.
Zonet nog een live optreden bekeken, qua indeling slaat nergens op, zou paparoach meer indelen bij acts als een limp bizkit of een sum 41 die op lowlands waren, die speelden volgens mij in de heineken en de bravo.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Ik vind Papa Roach net iets meer Bravo overdag. Waar ook een Sum 41 en Billy Talent oa stonden.
Denk dat papa roach niet akkoord zal gaan met zo'n lage spot, op pukkelpop staan ze ook bizar hoog, derdelaatste ofso. Trekken ook wel een pak meer volk dan billy talent volgens mij.

Overigens zelden zoiets slechts live gezien als papa roach, dus zou er niet te veel op hopen.

• Leuk
Qotsa en paparoach komen uit dezelfde periode, je gaat vanuit ā€˜nostalgie’ qotsa toch ook niet met sugarbabes vergelijken. Nelly furtado wel, dat zou meer in de buurt komen.
Zonet nog een live optreden bekeken, qua indeling slaat nergens op, zou paparoach meer indelen bij acts als een limp bizkit of een sum 41 die op lowlands waren, die speelden volgens mij in de heineken en de bravo.
Limp Bizkit stond in 2015 in de Alpha.

Denk dat papa roach niet akkoord zal gaan met zo'n lage spot, op pukkelpop staan ze ook bizar hoog, derdelaatste ofso. Trekken ook wel een pak meer volk dan billy talent volgens mij.

Overigens zelden zoiets slechts live gezien als papa roach, dus zou er niet te veel op hopen.
Billy Talent is afsluiter op Rock Am Ring geweest voor Lowlands… volgens mij waren die zelfs Bravo opener. Dit soort acts zijn denk niet echt iets voor grote podia op Lowlands denk ik. Alpha gaat toch iets te groot zijn voor ze vrees ik.

Billy Talent is afsluiter op Rock Am Ring geweest voor Lowlands… volgens mij waren die zelfs Bravo opener. Dit soort acts zijn denk niet echt iets voor grote podia op Lowlands denk ik. Alpha gaat toch iets te groot zijn voor ze vrees ik.
Ik geloof je best hoor, heb verder geen idee van Lowlands, ben niet zo bekend met het festival. Ik denk gewoon niet dat die band komt voor die spot, wat misschien ook maar beter is

Overigens is Duitsland natuurlijk wel een hele andere markt, op graspop bijvoorbeeld stond billy talent op de jupiler stage terwijl Papa Roach op Pukkelpop en Graspop wel derdelaatste main zal zijn.

Limp Bizkit stond in 2015 in de Alpha.
Inderdaad je hebt gelijk, was er bij, zo’n andere alpha toen! De feeling was te vergelijken met wat nu de heineken is. Was toen volgens mij ook niet zo druk, was genoeg plek voor moshpits enzo. stond ook nog vooraan. Is nu niet meer voor te stellen, vandaar de vergissing.

Ik geloof je best hoor, heb verder geen idee van Lowlands, ben niet zo bekend met het festival. Ik denk gewoon niet dat die band komt voor die spot, wat misschien ook maar beter is

Overigens is Duitsland natuurlijk wel een hele andere markt, op graspop bijvoorbeeld stond billy talent op de jupiler stage terwijl Papa Roach op Pukkelpop en Graspop wel derdelaatste main zal zijn.
Ik denk dat Pukkelpop nog steeds iets meer rock minded is dan Lowlands. Er staat wel bijna ieder jaar zo'n type act. Heel af en toe in de Alpha (een Limp Bizkit of Rise Against herriner ik me ook nog).

Maar een Slayer was bijvoorheald afsluiting Heineken. Bullet For My Valentine stond die zelfde dag nog ergens in de middag in de Heineken. Bring Me The Horizon stond in de Heineken. Sum 41 in de Bravo, Billy Talent in de Bravo, Iggy Pop in de Bravo. Maarja een Frank Turner stond weer wel in de Alpha de laatste keer. Het varieert nogal dus.

We zullen het snel weten hoop ik.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Wij hebben een medium groepsplek voor het eerst. Ik lees dat dit geschikt is voor 6 personen, maar ik vind de afmetingen (80m2) best ruim. We zijn namelijk met 8 tentjes waarschijnlijk. Is dit haalbaar?

Bring Me The Horizon stonden toch in de Alpha? Dus ik verwacht Papa Roach eigenlijk op een zelfde soort plek/tijdstip als een BMTH. Of zoals een Yungblud 2 jaar geleden in de Alpha.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Joris
Wij hebben een medium groepsplek voor het eerst. Ik lees dat dit geschikt is voor 6 personen, maar ik vind de afmetingen (80m2) best ruim. We zijn namelijk met 8 tentjes waarschijnlijk. Is dit haalbaar?
Ligt natuurlijk aan de grote van de tentjes, maar als het van die opgooi tentjes zijn gaat het lukken.

Er poste hier iemand pas een linkje waarbij je een groepsplek kon selecteren en dan tentjes kon intekenen heel makkelijk. Ergens op dit forum, maar waar?

6 2 persoons tenten dus 8 1 persoon zal easy lukken!
Thanks! ja vrees dat het alleen het 2/3 persoonstenten zullen zijn, maar ik kan me haast niet voorstellen dat we eerder een ruimte van 9 bij 9 hebben benut. Zeker niet op de normale campings voorgaande jaren. Was altijd passen en meten.

Laatst bewerkt:
Inderdaad je hebt gelijk, was er bij, zo’n andere alpha toen! De feeling was te vergelijken met wat nu de heineken is. Was toen volgens mij ook niet zo druk, was genoeg plek voor moshpits enzo. stond ook nog vooraan. Is nu niet meer voor te stellen, vandaar de vergissing.
Zelfde hier, ken verder Papa Roach niet zo goed maar de hits wel natuurlijk. Ik hoop/verwacht eenzelfde nostalgie factor als bij Limp Bizkit destijds. Dat soort ā€˜simpel’ vermaak ergens halverwege de middag valt in onze groep altijd wel goed tussen de wat ā€˜moeilijkere’ muziek door. Zou daarom ook gewoon verwachten dat die in de Alpha staan want het is toch een mainstream act.

• Leuk
Zelfde hier, ken verder Papa Roach niet zo goed maar de hits wel natuurlijk. Ik hoop/verwacht eenzelfde nostalgie factor als bij Limp Bizkit destijds. Dat soort ā€˜simpel’ vermaak ergens halverwege de middag valt in onze groep altijd wel goed tussen de wat ā€˜moeilijkere’ muziek door. Zou daarom ook gewoon verwachten dat die in de Alpha staan want het is toch een mainstream act.
Ik denk wel dat Limp Bizkit in NL groter is dan Papa Roach hoor. Maar goed hopelijk weten we deze week meer.

Belangrijkere vraag, zijn er Bamischijven aanwezig op Lowlands?

All good!

En: Kneecap (en ja, ik weet dat die al op BKS stonden, maar als The Dare kan dubbelen…)
Check, ken ze alleen van naam. Zit toch meer in de hiphop kant? Denk wel dat ze goedkoper zijn. Dit zou ik dan om een hele andere reden overslaan.

Dubbelen met BKS vind ik sowieso geen probleem. Volgens mij is de overlap qua publiek niet zo heel groot.

Dank je šŸ™šŸ»

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Gnargel

Users who are viewing this thread