Lowlands 2025

Chris Stussy gaat volgens programmeur Michiel Peeters op een hele prominente plek staan, en daarnaast heeft hij speciaal wat voorbereid voor deze show: Die gaat toch gewoon de Bravo afsluiten op zaterdag?
Erg benieuwd waarom ze specifiek benoemen dat hij op een ''hele prominente plek '' staat.
Dat hij de Bravo gaat afsluiten is vrij logisch, maar de meeste dj's die daar snachts draaien nemen niets aan eigen productie mee toch?

Alpha afsluiten lijkt me dan ook wel weer wat overdreven

Ik fantaseer over een vraagteken tot het laatste moment in het blokkenschema, het licht dat uitgaat, de iconische 'Its Charli baby' dat plotseling door de boxen galmt en vervolgens een gifgroen Brat scherm dat naar beneden valt. Dromen mag toch?
Haar huwelijksreis is dan wel al voorbij vermoed ik.

Erg benieuwd waarom ze specifiek benoemen dat hij op een ''hele prominente plek '' staat.
Dat hij de Bravo gaat afsluiten is vrij logisch, maar de meeste dj's die daar snachts draaien nemen niets aan eigen productie mee toch?

Alpha afsluiten lijkt me dan ook wel weer wat overdreven
Headliner Bravo is heel prominent, vóór de nacht.

Fontaines is toch wel de act waar ik het meest naar uitkijk, maar vlak daaronder zit een hele rits namen die ik óók echt heel graag wil zien. Zelfs zonder de namen die er zo bijkomen (toch?!), staat er al zo veel moois. Ik mis alleen nog een stevige dosis hiphop.

Haar huwelijksreis is dan wel al voorbij vermoed ik.
Het is dan ook complete onzin dat ze niet op Lowlands staan vanwege haar huwelijk. Ze staat de vrijdag van Lowlands in Zuid Korea. Maar dat EvE met onzin komt ben ik wel gewend. Maar goed, hij kan het nu goedmaken!

Na lang twijfelen, blijk ik het meest uit te kijken naar: Raye. Vorige keer gemist en die registratie in Montreux is echt sprookjesachtig. Oke, zo'n setting hebben wij niet in de polder, maar toch.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Aussie1973
Hoi allemaal, wellicht al een keer langsgekomen onderhand. Maar wij zitten met een groepje te twijfelen om de touringcar te nemen die om 08:00 aan zal komen. Echter lijkt het bijna te mooi om waar te zijn.

Volgens de LL website hebben mensen van de touringcar namelijk een eigen ingang waardoor je dus de rij voor het bandje halen kan skippen, plus ze rijden een alternatieve route waardoor ze de file op de dijk voor een deel omzeilen.

Hoe zijn de ervaringen hier met de touringcar?

Hoi allemaal, wellicht al een keer langsgekomen onderhand. Maar wij zitten met een groepje te twijfelen om de touringcar te nemen die om 08:00 aan zal komen. Echter lijkt het bijna te mooi om waar te zijn.

Volgens de LL website hebben mensen van de touringcar namelijk een eigen ingang waardoor je dus de rij voor het bandje halen kan skippen, plus ze rijden een alternatieve route waardoor ze de file op de dijk voor een deel omzeilen.

Hoe zijn de ervaringen hier met de touringcar?

Deze ingang is nieuw, dus de ervaringen daarvoor zijn er nog niet. Verder is de touringcar echt heel chill! Niets op aan te merken.

Die film draait toch alleen vanwege de ophef over hun? Die komen nu echt niet als headliner.
De film gaat vaak samen met een optreden, bij festivals met film, zoals wayoutwest, vond het toen ook opmerkelijk en waren ze nog niet zo populair. Headlinerspot zullen ze niet krijgen, fontaines wel, kneecap sub. Wordt wel een gezellig iers zondagavondje daar in de alpha!😀

Ik kijk het meest uit naar ... onmogelijk te kiezen tussen Fontaines DC (legendarisch op Primavera), Vampire Weekend, Jamie xx, Chappell Roan & QOTSA. De line up is voor mij met grote afstand de beste Lowlands line-up die ik hem meegemaakt (sinds 2016). Maar had ik al gezegd dat ik Charli mis?

Deze ingang is nieuw, dus de ervaringen daarvoor zijn er nog niet. Verder is de touringcar echt heel chill! Niets op aan te merken.
Wij gaan het dit jaar ook voor het eerst doen i.p.v. de auto (mede door de andere ingang). Ben benieuwd of het zo uitpakt als ze schetsen. Wat is jouw ervaring met bagage in de touringcar?

De film gaat vaak samen met een optreden, bij festivals met film, zoals wayoutwest, vond het toen ook opmerkelijk en waren ze nog niet zo populair. Headlinerspot zullen ze niet krijgen, fontaines wel, kneecap sub. Wordt wel een gezellig iers zondagavondje daar in de alpha!😀
Ik zou die combinatie toch wel heel lekker vinden. Kneecap als sub kan je wat over zeggen/vinden, denk dat er meer namen zijn die de positie beter zouden kunnen dragen. Momentum doet veel ;)

Mooie vraag om 1 naam te noemen, maar dat is toch wel een zeer lastige met deze imo goede line-up! Dan zou ik gaan voor Fontaines DC, lijkt me echt een top feestje te worden. Maar deze naam zeer kort opgevolgd door MkGee, QOTSA, Royel Otis.

Wij gaan het dit jaar ook voor het eerst doen i.p.v. de auto (mede door de andere ingang). Ben benieuwd of het zo uitpakt als ze schetsen. Wat is jouw ervaring met bagage in de touringcar?

Wij hebben altijd een bolderkar bij, met daarboven op nog van alles vastgebonden. Deze mogen altijd in zijn geheel in het bagageruim zetten (of achter in de aanhanger die is er ook soms). Daarnaast hebben we nog een losse tent en twee backpacks bij, die ook allemaal gewoon in het bagageruim gaan. In de zes keer dat ik met de touringcar ben geweest heb ik nog nooit ervaren dat mensen hun spullen niet kwijt konden in de bus.

Kort samengevat: goed!

Enorme qotsa fan, maar ik merk dat ik niet zoveel 'zin' heb in hun optreden ofzo? Ik vind die liveregistratie die op youtube staat van deze tour niet echt heel overtuigend tbh. Wel een sterke setlist maar ik vind het wat... matjes?

Fontaines voor mij ook waar ik het meeste naar uit kijk. Ook erg veel zin in Jamie XX als start van het nachtprogramma. Die was in de Afas echt heel sterk - op een dinsdag.
Ja eens heb dat gevoel ook wel een beetje. Het is toch een beetje een oude mannen band geworden met alle respect.

Maar ja het zou maar eens die ene avond kunnen zijn, zo'n band is het nog wel natuurlijk

Ja eens heb dat gevoel ook wel een beetje. Het is toch een beetje een oude mannen band geworden met alle respect.

Maar ja het zou maar eens die ene avond kunnen zijn, zo'n band is het nog wel natuurlijk
2010 en een paar jaar later in de Ziggo Dome met Like Clockwork was wel een beetje hun prime, denk ik zo. Beide geweldige shows. Toen in 2010 als 18 jarige knul crowdsurfend door de Alpha tijdens I Think I Lost My Headache is een corememory.

Na lang twijfelen, blijk ik het meest uit te kijken naar: Raye. Vorige keer gemist en die registratie in Montreux is echt sprookjesachtig. Oke, zo'n setting hebben wij niet in de polder, maar toch.
De droge weide van Werchter is ook bijlange geen feeërieke setting, maar dat belette haar niet om daar zowat de show van het weekend te spelen.

Users who are viewing this thread