Lowlands 2025

Dat is toch geen argument, wie waar staat en wanneer, het gaat toch om de artistieke kwaliteiten van een artiest. Zaho zou lowlands kennende de alpha zo inpakken, en nogmaals niet als headliner, maar als sub. Zij is een artiest die veel groeipotentie heeft, zou me niet verbazen als die al geboekt is voor volgend jaar.
Maar je boekt toch juist wel artiesten ook op basis van grootte op een specifieke plek? Als we Hiqpy nou als subheadliner neerzetten gaat dat ook niet heel best uitpakken. Zaho is aan het groeien, maar subheadliner binnen een jaar lijkt mij een wat optimistisch ingesteld

• Leuk
Waarderingen: Paradijsvogel en Novis95
Mijn 15e Lowlands staat voor de deur, veel zin in! Vroeger stond ik rechts vooraan bij namen als Richie Hawtin, Nina Kraviz, Recondite, Tale of Us en Colin Benders. Tegenwoordig moet ik eerlijk toegeven dat ik van het huidige elektronische programma nog niet zo veel ken, zal de leeftijd zijn, haha. Ik ga tegenwoordig wel goed op de energie van iemand als Benwal. Zijn er naast KIKI/Job Jobse nog acts die een beetje in deze hoek zitten of een "ouderwetse set" uit de tafel kunnen toveren? Alle tips voor fijne elektronische acts zijn meer dan welkom! Precies over 4 weken rapen we onze laatste energie op en gaan nog 1 dag vol gas op toch wel mijn favoriete dag, de zondag.
Denk dat het mee gaat vallen met “ouderwetse sets” dit jaar. Misschien een BSS of Batu? Hele harde techno is er sowieso niet echt dit jaar.
Vergelijkbaar met Benwal is LAMMER, Sammy Virji en ook DJ HEARTSTRING.

Denk dat het mee gaat vallen met “ouderwetse sets” dit jaar. Misschien een BSS of Batu? Hele harde techno is er sowieso niet echt dit jaar.
Heb je Gigola al ingeluisterd? Die kan flink de beuk erin gooien!

• Leuk
Waarderingen: Mimi en sjoeske
Ik hoop stiekem nog op Yousuke Yukimatsu (¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U). Zijn tourschema werd hier laatst gedeeld omdat er op zaterdag 16 augustus nog een "TBA" staat. Hopelijk in de laatste drop met namen als knaller voor de zaterdag in de Bravo. Zijn Boiler Room sessie van begin dit jaar in Tokyo is legendarisch en gaat alle kanten op, vol verrassing en op z'n zachtst gezegd zal die dan ook zeker flink de beuk erin gooien.

Verder is het meest interessante elektronische programma altijd in de X-Ray te vinden. Geen idee wie altijd die programmering daar doet, maar altijd erg sterk. In de India is de laatste jaren ook steeds vaker een sterke DJ en hoef je niet altijd in de Bravo te zijn.

Ik hoop stiekem nog op Yousuke Yukimatsu (¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U). Zijn tourschema werd hier laatst gedeeld omdat er op zaterdag 16 augustus nog een "TBA" staat. Hopelijk in de laatste drop met namen als knaller voor de zaterdag in de Bravo. Zijn Boiler Room sessie van begin dit jaar in Tokyo is legendarisch en gaat alle kanten op, vol verrassing en op z'n zachtst gezegd zal die dan ook zeker flink de beuk erin gooien.

Verder is het meest interessante elektronische programma altijd in de X-Ray te vinden. Geen idee wie altijd die programmering daar doet, maar altijd erg sterk. In de India is de laatste jaren ook steeds vaker een sterke DJ en hoef je niet altijd in de Bravo te zijn.
Ik hoop zo op Yousuke in die laatste drop! Die Boiler Room set is echt legendarisch!

• Leuk
Waarderingen: Bamischijf en sjoeske
Ik hoop zo op Yousuke in die laatste drop! Die Boiler Room set is echt legendarisch!
Zie dat wel gebeuren, zou een mooie boeking zijn die veel publiek trekt.

Nachten zijn nu ook vrij hardhouse of bass/ukg heavy.

Denk dat je voor techno inderdaad beter de x-ray in kan.
Na wat spitten en tips van t forum kan je techno vinden bij Salome, TWIENA, Sarkawt Hamad, CEM B2B Pariah.
Vooral TWIENA draait wat meer recht toe recht aan techno in de meeste sets die ik online kan vinden.

Ben zelf een house liefhebber en kende Jennifer Loveless nog niet! Klinkt erg grooy, leuke 90's platen met een prima dansbaar tempo.
Ook Masalo voldoet aan die criteria ;)

Zie dat wel gebeuren, zou een mooie boeking zijn die veel publiek trekt.

Nachten zijn nu ook vrij hardhouse of bass/ukg heavy.

Denk dat je voor techno inderdaad beter de x-ray in kan.
Na wat spitten en tips van t forum kan je techno vinden bij Salome, TWIENA, Sarkawt Hamad, CEM B2B Pariah.
Vooral TWIENA draait wat meer recht toe recht aan techno in de meeste sets die ik online kan vinden.

Ben zelf een house liefhebber en kende Jennifer Loveless nog niet! Klinkt erg grooy, leuke 90's platen met een prima dansbaar tempo.
Ook Masalo voldoet aan die criteria ;)
Dank je! Loveless wil ik zeker meepakken.

• Leuk
Waarderingen: Neinonein

De Bravo plekken zijn toch al aardig verdeeld en zaterdagavond lijkt House te worden.

Misschien een ‘secret’ in Het Magaziin? Zorgt dan wel voor spreiding (en een hele lange rij).

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Ben zelf heel erg benieuwd naar 4am kru. Had gedacht dat het aan de hand van de nummers een nachtact zou worden, maar ze zijn vgm niet gedropt met de nachtnamen. In ieder geval een vrolijke bende op het podium:

Ik heb vorig jaar iets nieuws bedacht voor de mensen die niet geïnteresseerd zijn in de line-up of er gewoon geen tijd voor hebben om deze van te voren (goed) door te nemen. Ik werd namelijk helemaal gek van die gasten die op het einde van de dag zeiden: Jezus, waarom was ik daar niet bij??
Of: Had niemand even kunnen zeggen dat dat een goeie artiest is??

Vorig jaar ben ik 30 dagen (t/m de woensdag voor LL) gaan aftellen met 30 artiesten. Elke dag maak ik een verhaaltje + ik zoek een goed youtube filmpje van de artiest (live) om mensen te motiveren om mee te gaan.

Ik heb echt tientallen mensen in de groepsapp enthousiast gekregen en kreeg ook van iedereen te horen dat ze nog nooit zoveel leuke artiesten hadden gezien door deze lijst van 30 ;) er wordt alweer uitgekeken naar 20 juli, dan gaat ie weer van start (Beetje voorpret hoort erbij hé)!
Heb je je eerste appje al gestuurd? En zou je die hier elke dag willen delen? Dan kan ik/kunnen wij onze groep ook enthousiast maken.

Ben zelf heel erg benieuwd naar 4am kru. Had gedacht dat het aan de hand van de nummers een nachtact zou worden, maar ze zijn vgm niet gedropt met de nachtnamen. In ieder geval een vrolijke bende op het podium:
Dat wordt waarschijnlijk toch gewoon zondag nacht in de India? Maar wel iets wat ik zeker wil zien.

Juist wel. Ze staat op een iets kleiner festival op het 2e podium. Dat zegt prima wat over waar ze op Lowlands zou staan. Ze valt ook niet onder de uitzonderingen zoals Fred again in de Heineken die tussendoor ontploft was.
Volgens jou theorie zou dan b.v FKA twigs niet in aanmerking kunnen komen voor de alpha, omdat die het 2e podium van dtrh afsloot? Wat een flauwekul!

Users who are viewing this thread