Lowlands 2025

Ik zit steeds meer op dit scenario. Een headliner heeft er toch veel meer baat bij om een aparte aankondiging te krijgen. En alle andere festivals hebben het al gedaan...
Denk wel dat het belang van een festival met dagkaarten anders is dan voor Lowlands, met meer nadruk op totaalbeleving en waarschijnlijk de laatste namen+blokkenschema toch al binnen 3 weken.

• Leuk
Waarderingen: piep
Of het duurt nu langer of iedereen denkt ik sla nu over. Na dit filmpje.
We gaan het zien dit jaar wat het wordt?

Ik had EvE gesproken op DTRH en vroeg ‘m natuurlijk ook naar de vervanging voor ASAP. Het enige wat hij losliet, was dat ze echt keihard werkten aan een headline-waardige artiest, maar die had zijn of haar vakantie precies gepland tijdens Lowlands.

Na wat serieus hersenkraken ben ik tot de conclusie gekomen dat het Roxy Dekker wordt, met een speciale Anne Fleur vakantie-editie!

Nou, bij deze weten jullie dat ook weer. Ik heb er in ieder geval zin in!

• Haha
Waarderingen: koekebakker
Ik had EvE gesproken op DTRH en vroeg ‘m natuurlijk ook naar de vervanging voor ASAP. Het enige wat hij losliet, was dat ze echt keihard werkten aan een headline-waardige artiest, maar die had zijn of haar vakantie precies gepland tijdens Lowlands.

Na wat serieus hersenkraken ben ik tot de conclusie gekomen dat het Roxy Dekker wordt, met een speciale Anne Fleur vakantie-editie!

Ik hoop dat het kraken dan nog even verder duurt.

Over toiletten gesproken, stichting Vluchteling heeft nog steeds de actie van 25,00 euro voor onbeperkt douche + toilet bezoek. Terwijl er maar 50 verkocht konden worden. Ik geloof nooit dat er nog geen 50 verkocht zijn ;) dat zal aardig druk worden daar
Ik zie alleen link voor 2024? Waar heb je die voor dit jaar gezien?

Ik zie alleen link voor 2024? Waar heb je die voor dit jaar gezien?

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Aussie1973
krijgen Job Jobse / KiKi niet de slot die CDW 2 jaar terug had? Zou die Peggy Slot wel echt lamé vinden
Ben ook wel benieuwd ja. Overdag is zo een act van KIKi niet zo heel spannend. Misschien gaan ze nu wat doorschuiven door het uitvallen van ASAP.

Dank! Leuk dat ze dit doen. Net aangeschaft, los van of je er wel of geen gebruik van maakt. Goed bedacht. Als je normaal 4 x gaat douchen ben je dit jaar 16,00 kwijt die naar Mojo gaat….. voor een beetje extra is dit een supergoede deal

Zoals ik in een eerdere post al met veel hoop uitsprak. Mumford heeft met zijn zonen een vakantie in hun Amerikaanse tournee tijdens LL.

Ik baal nu al van de teleurstelling die ik ga moeten verwerken als ik Roxy Dekker zie verschijnen.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Even vraag uit de rubriek camping. Afgelopen jaren hebben we op een kleine groepsplek gestaan. Dit jaar maken we de overstap naar de normale camping en zijn we een beetje aan het puzzelen hoe laat we er moeten zijn op vrijdag voor een plekje op camping 4 (of wellicht zelfs 3?). Helaas is donderdag aankomen geen optie. Is er vroeg op vrijdag - bijvoorbeeld 7u - nog een kans voor een plek (3 tenten) op camping 4 denken jullie? Thanks!

Even vraag uit de rubriek camping. Afgelopen jaren hebben we op een kleine groepsplek gestaan. Dit jaar maken we de overstap naar de normale camping en zijn we een beetje aan het puzzelen hoe laat we er moeten zijn op vrijdag voor een plekje op camping 4 (of wellicht zelfs 3?). Helaas is donderdag aankomen geen optie. Is er vroeg op vrijdag - bijvoorbeeld 7u - nog een kans voor een plek (3 tenten) op camping 4 denken jullie? Thanks!
Camping 3 absoluut niet en camping 4 ook voor 99% zeker niet denk ik. Die is donderdag tegen het middaguur al vol als je meer dan één tent hebt. Ik zou uitgaan van Camping 5 of waarschijnlijk 6.

Camping 0 is de afgelopen jaren ook gedurende de vrijdag open gegaan, meen ik. Op camping 5 en 6 zal op vrijdag 3 tenten bij elkaar al een uitdaging zijn. Op camping 0 is dat wel mogelijk.

Afgelopen 3 jaren op camping 0 en 6 (2x) gestaan omdat ik niet zo'n strijder ben voor plaatsen dichtbij op de camping. Is prima, een wat langere wandeling naar het terrein en terug heeft zo zijn charme.

Een vraag over de line-up, ik merk dat ik veel artiesten niet echt ken en ze allemaal checke als onbegonnen werk aanvoelt, wat zijn relatief kleinere namen waar jullie echt naar uitkijken?

Users who are viewing this thread