Lowlands 2025

Boys ik snap iets niet en ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen:
Fontaines DC zou niet om 3 uur ‘s nachts op mogen treden vanwege “geluidsoverlast”, terwijl als een dj deze volledige set van FDC zou afspelen op een dj controller, dan zou dit wel mogen? Mag Colin Benders dan ook niet na 1en optreden? Waarom mogen er alleen nog maar dj’s optreden na 1 uur, terwijl dit net zo veel geluidsoverlast kan geven?
En vergeet niet die 20.000 man die meezingen in de alpha

Alle muziek moet na de vergunningstijd “binnen” en ook de mensen die ernaar luisteren moeten “binnen” staan. Scheelt enorm in het aantal decibels. Op Defqon sluiten alle open air stages stipt (!) om 23:00. Daarnaast is de kans op meezingen met DJ/Producers minder groot.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Die geluidsnormen schijnen ook de reden te zijn waarom de silent disco altijd zo suf is. DJs mogen de echte leuke meezingers niet meer draaien waardoor je de hele tijd zo’n ‘net niet’ gevoel hebt.

Die geluidsnormen schijnen ook de reden te zijn waarom de silent disco altijd zo suf is. DJs mogen de echte leuke meezingers niet meer draaien waardoor je de hele tijd zo’n ‘net niet’ gevoel hebt.
Ik kan me nog herinneren in de eerste keer dat de nieuwe Bravo stond (2017) de silent disco daar met zn allen Don't You Want Me mee aan het zingen was. Ik kan me wel voorstellen waarom ze geen meezingers meer mogen doen haha

Ik kan me nog herinneren in de eerste keer dat de nieuwe Bravo stond (2017) de silent disco daar met zn allen Don't You Want Me mee aan het zingen was. Ik kan me wel voorstellen waarom ze geen meezingers meer mogen doen haha
Ik werd toen serieus wakker in mijn tent omdat alle Lowlanders, op het terrein en op de camping, Wonderwall aan het zingen waren diep in de nacht.

Ja legendarische silent disco was dat. Geloof dat het gebied rondom de Bravo toen ook met hekken afgeschermd was. Dat droeg ook enorm bij aan de sfeer ipv een silent disco over het halve terrein.

• Leuk
Waarderingen: eva84, LLoww en Novis95
Ik vind het ergens wel bemoedigend dat het zo lang duurt voor de vervanger van A$AP. Lijkt alsof ze met iets heel tofs bezig zijn (en niet de voor de hand liggende keuze gaan: Froukje ;-) )
Kan ook zijn dat ze de vervanger in een pakketje stoppen, omdat deze eigenlijk matig is en de andere namen het een beetje verbloemen.

Ik vind het ergens wel bemoedigend dat het zo lang duurt voor de vervanger van A$AP. Lijkt alsof ze met iets heel tofs bezig zijn (en niet de voor de hand liggende keuze gaan: Froukje ;-) )

Lijkt me logisch dat deze gewoon bij de laatste ronden namen zit, ongeacht of het vinden makkelijk ging of niet :P

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje

Users who are viewing this thread