Lowlands 2025

In het kader van niet geschoten altijd mis. Wij hebben een vierpersoons glamping (Sahara) en zoeken een vijfpersoons (Pyramidi). Iemand die wil ruilen? :)

Ah ja joh doe Kendrick maar, ik weet t
Och, wat een feest, ik stuiter nog na in bed. Niet springen is geen optie. Veldkaarten. En voor t eerst de marktwerking van Ticketmaster de andere kant op zien werken. Mijn kaartje was €145, veld, GA. Golden Circle was €190. Gisteren nog even gaan checken voor ander neefje. Nu was ook de Golden Circle te koop voor €106. Beetje zuur, maar geluk voor de last minute gokkers, want het was t zeker waard.

Geen fan van Sza maar mijn allang geen puberlijf meer kon de rustige nummers nu wel waarderen.
En wat een hitte! Ik heb genoten en Kendrick mag van mij zeker nog eens op de Alpha, al denk ik na vandaag dat hij te groot is. 2018 was ik al verkocht, anders had ik nu niet in de Arena geweest. Niet willen missen!

Het aantal neemt toe, maar de prijzen blijven nog rond die 300. Zal toch een keer lager moeten worden.

We hebben er veel in de vriendengroep die wachten op een prijsverlaging 😜 echte Hollanders…

Van het weekend gingen er 2 kaarten weg voor 260,-. Naar mijn idee zijn alle kaarten die onder de 300,- worden aangeboden binnen no time weg.

Tot nu toe altijd alleen nog maar mee zitten lezen op dit forum, maar nu toch maar eens een account aangemaakt. Dit wordt mijn 3e Lowlands en ik merk vergeleken met de afgelopen twee jaar dat de voorpret bij mij steeds vroeder begint. Kijk alweer enorm uit naar deze editie!

Hopelijk dinsdag/woendag de laatste drop. Hebben we nog een maandje om er aan te wennen.🥳🥳
Yep, graag deze week. Dan nog een weekje onzin mailings, en dan het schema!

• Leuk
Waarderingen: Messias
Had even gespiekt dat vorig jaar op deze woensdag het Haciende programma was gepost :P

Volgens die planning krijgen we het volgende we komende weken:
- 14 juli (maandag): schrijfwedstrijd
- 17 juli (woensdag): Tallk Tallk Tallk (als dat er weer is?)
- 21 juli (maandag): film programma
- 24 juli (donderdag): laatste namen
- 25 juli (vrijdag): blokkenschema

Tussendoor waren er ook nog andere post over merkactivaties, sekszusjes, popup choir etc. Verwacht dus wel dat de frequentie in het aantal posts omhoog zal gaan.

Yep, graag deze week. Dan nog een weekje onzin mailings, en dan het schema!
Voorlopig klopt de planning van Highsky nog, dus het lijkt erop dat we helaas nog even moeten wachten op de laatste namen..

• Grrr
  • On fire
Waarderingen: Greyhound en Highsky
Boys ik snap iets niet en ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen:
Fontaines DC zou niet om 3 uur ‘s nachts op mogen treden vanwege “geluidsoverlast”, terwijl als een dj deze volledige set van FDC zou afspelen op een dj controller, dan zou dit wel mogen? Mag Colin Benders dan ook niet na 1en optreden? Waarom mogen er alleen nog maar dj’s optreden na 1 uur, terwijl dit net zo veel geluidsoverlast kan geven?

Boys ik snap iets niet en ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen:
Fontaines DC zou niet om 3 uur ‘s nachts op mogen treden vanwege “geluidsoverlast”, terwijl als een dj deze volledige set van FDC zou afspelen op een dj controller, dan zou dit wel mogen? Mag Colin Benders dan ook niet na 1en optreden? Waarom mogen er alleen nog maar dj’s optreden na 1 uur, terwijl dit net zo veel geluidsoverlast kan geven?
Live band maakt meer decibellen op de grote podia. Nachtpodia zijn dichte tenten of zachter volume (armadillow).

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Frietandel
Wat dan wel weer vreemd is: op defqon sluiten de stages toch ook om 23:00 wegens vergunningen mbt geluid? Dat is elektronische muziek en hetzelfde terrein?

Wat dan wel weer vreemd is: op defqon sluiten de stages toch ook om 23:00 wegens vergunningen mbt geluid? Dat is elektronische muziek en hetzelfde terrein?
Ik gok dat dat komt omdat bijna al hun stages buiten zijn. In theorie zouden de black en de blue dan nog door kunnen gaan, maar dat is veel te weinig capaciteit voor al die mensen op dat festival

• Leuk
Waarderingen: davadude
In de laatste drop verwacht ik eigenlijk ook wel clown core, pukkelpop, louis cole was in 2019 ook nog op lowlands, misschien met zijn nieuwe project nu ook, past eigenlijk meer bij lowlands dan zijn solo.
Zou ook wel graag YHWH nailgun er bij willen zien ook in de buurt!

In de laatste drop verwacht ik eigenlijk ook wel clown core, pukkelpop, louis cole was in 2019 ook nog op lowlands, misschien met zijn nieuwe project nu ook, past eigenlijk meer bij lowlands dan zijn solo.
Zou ook wel graag YHWH nailgun er bij willen zien ook in de buurt!
Staan op 14 aug in Paradiso, dus die vallen hoogstwaarschijnlijk af

• Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread