Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan LL niks aan doen toch. Ze kunnen hooguit acts boeken die er zelf alles aan zullen doen om er te staan, maar die zijn doorgaans van een 'kleiner' kaliber.
Ik vind het wel bijzonder dat Rocky dus andere data eromheen niet heeft gecanceld. Staat de vrijdag van LL voor alsnog in Finland en sziget lijkt ook door te gaan. Wat zou er dan zijn geweest dat ie opeens cancelt?
Ik vind het wel bijzonder dat Rocky dus andere data eromheen niet heeft gecanceld. Staat de vrijdag van LL voor alsnog in Finland en sziget lijkt ook door te gaan. Wat zou er dan zijn geweest dat ie opeens cancelt?