Lowlands 2025

Maar is er dan bij deze de 1ste headliner van 2026 bekend? :unsure: Of zal Rocky in tegenstelling tot QOTSA gewoon schijt hebben of een ander contract?

LL krijgt zo door je jaren heen wel een beetje een probleem met headliners die afzeggen. Je zou denken dat dit beter geregeld kan worden

• Leuk
Waarderingen: superginger
LL krijgt zo door je jaren heen wel een beetje een probleem met headliners die afzeggen. Je zou denken dat dit beter geregeld kan worden
Kan LL niks aan doen toch. Ze kunnen hooguit acts boeken die er zelf alles aan zullen doen om er te staan, maar die zijn doorgaans van een 'kleiner' kaliber.

Ik vind het wel bijzonder dat Rocky dus andere data eromheen niet heeft gecanceld. Staat de vrijdag van LL voor alsnog in Finland en sziget lijkt ook door te gaan. Wat zou er dan zijn geweest dat ie opeens cancelt?

Ik vind het wel bijzonder dat Rocky dus andere data eromheen niet heeft gecanceld. Staat de vrijdag van LL voor alsnog in Finland en sziget lijkt ook door te gaan. Wat zou er dan zijn geweest dat ie opeens cancelt?
Misschien dat Rihanna gepland staat te bevallen maarja daar zou je denk i kmeer tijd voor nemen

Of ze melden dat vanmiddag alsnog.
Rock en Seine heeft ook nog niets gemeld en daar treedt hij donderdag 21 augustus op.

Users who are viewing this thread