Lowlands 2025

Het duurde dit jaar (ietsje) langer voordat Lowlands was uitverkocht. Down the Rabbit Hole kaarten gaan in de resale voor een appel en een ei weg. Blind uitverkopen volgend jaar lijkt me geen garantie. Zou toch zeggen dat Lowlands dit jaar een sterke vervanger neer wil zetten om de hype voor volgend jaar vast te houden...

Het duurde dit jaar (ietsje) langer voordat Lowlands was uitverkocht. Down the Rabbit Hole kaarten gaan in de resale voor een appel en een ei weg. Blind uitverkopen volgend jaar lijkt me geen garantie. Zou toch zeggen dat Lowlands dit jaar een sterke vervanger neer wil zetten om de hype voor volgend jaar vast te houden...
Maar dan moeten ze wel net die grote naam weten te vinden. En we moeten niet vergeten dat veel lowlanders erg blij worden van een act als de jeugd als vervanger

De Jeugd stond ook al op op Concert at Sea en komt op DTRH. Hoe "exclusief" is de show op DTRH nog als ze óók op Lowlands komen?

• Leuk
Waarderingen: fabelachtig
Er zijn trouwens momenteel 300 mensen die dit forum aan het bekijken zijn hahahaha. Ik vraag me altijd af wat iedereen dan nu aan het doen is dat ze hier tijd voor hebben om 12 uur. Staat er een tweede scherm met het forum open op kantoor?

Exact!

Users who are viewing this thread