Lowlands 2025

Zou Fontaines niet de Bravo pakken, en Chase & Status de Alpha? Lijkt mij logischer. Fontaines is groot, maar sub Alpha groot, met het huidige Lowlands publiek?

Zou Fontaines niet de Bravo pakken, en Chase & Status de Alpha? Lijkt mij logischer. Fontaines is groot, maar sub Alpha groot, met het huidige Lowlands publiek?
Zoals hier 1/2 paginas geleden is gezegd: tijdens de podcast zeiden ze dat C&S de Bravo afsluit en Fontaines gezien kan worden als 4e headliner, dus nee.

Dat wordt weer rennen van Alpha naar Bravo naar Alpha

Erg benieuwd wel naar A$AP Rocky, totaal geen hype voor zelf nu dat album nog steeds niet uit is.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Novis95
Oké.

Hopen dat het past in de Bravo.
Ik denk dat het wel meevalt. Viel vorig jaar bij Skrillex ook wel mee op de vrijdag, terwijl dat een soortgelijke setup was (na Skrillex in de Bravo sloot Justice de Alpha af).

Grootste deel van de havermelkelite kent Chase & Status toch niet, dus die zullen de Bravo nog niet bezet houden tot de nacht echt gevallen is. En al helemaal niet op zondag, waarbij de meesten hun kruit al hebben verschoten.

Ik denk dat het wel meevalt. Viel vorig jaar bij Skrillex ook wel mee op de vrijdag, terwijl dat een soortgelijke setup was (na Skrillex in de Bravo sloot Justice de Alpha af).

Grootste deel van de havermelkelite kent Chase & Status toch niet, dus die zullen de Bravo nog niet bezet houden tot de nacht echt gevallen is. En al helemaal niet op zondag, waarbij de meesten hun kruit al hebben verschoten.
Ah oké, misschien is Chase & Status in mijn hoofd nog heel populair, maar valt dat inderdaad wel mee

De Nomad slaapmat is nu afgeprijsd van 90 naar 40 euro (gewoon daar ophalen, blaast zich vanzelf op)
Dat ding is echt een aanrader. Ik slaap als een koning tijdens festivals erop.
Dat is een goede deal zeg. Mijn luchtbed heeft het laatste kampeeravontuur niet overleefd, blaast dit makkelijk op? Ik zie op de foto's dat ze de opbergzak (?) ervoor gebruiken.

Dat is een goede deal zeg. Mijn luchtbed heeft het laatste kampeeravontuur niet overleefd, blaast dit makkelijk op? Ik zie op de foto's dat ze de opbergzak (?) ervoor gebruiken.
Als je hem neerlegt is die in paar uurtjes zelf opgeblazen. Als die nog niet vol genoeg is kan je hem heel makkelijk met de mond bij blazen, dat is 10 seconden werk.
Ik lag jaren lang op zo een Action ding van 9 euro. Deze 'investering' naar een Nomad had ik jaren eerder moeten doen, slaap 10 x lekkerder.

Hij is ook nog eens 10 cm dik, dat is de meest dikke variant. Heel bijzonder dat ie maar 40,00 euro is.

Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: LiamG
Als je hem neerlegt is die in paar uurtjes zelf opgeblazen. Als die nog niet vol genoeg is kan je hem heel makkelijk met de mond bij blazen, dat is 10 seconden werk.
Ik lag jaren lang op zo een Action ding van 9 euro. Deze 'investering' naar een Nomad had ik jaren eerder moeten doen, slaap 10 x lekkerder.

Hij is ook nog eens 10 cm dik, dat is de meest dikke variant. Heel bijzonder dat ie maar 40,00 euro is.
Top, misschien kan je volgende keer een commissiedeal met bol.com maken, ga er ook 2 bestellen door de tip!

• Haha
  • On fire
Waarderingen: @Marc en XaviLL
Ik vermoed dat PKP hier en daar méér over heeft voor een bepaalde naam, waar LL altijd het overall-plaatje zal bewaken. Generaliserend, maar toch.
Precies. Ze maken ieder hun eigen keuzes: losse tickets vs enkel weekendtickets, vier vs drie dagen. 66.000 bezoekers vs 60.000 bezoekers. Maar ook in aankleding en service. En dan kan het gevolg zijn – of dat zo is weten we natuurlijk helemaal niet – dat daardoor Doechii niet tot de mogelijkheden behoort. Ik zou dat dan dan geen LL fumble noemen.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz

De Nomad slaapmat is nu afgeprijsd van 90 naar 40 euro (gewoon daar ophalen, blaast zich vanzelf op)
Dat ding is echt een aanrader. Ik slaap als een koning tijdens festivals erop.
Powerbank maar even skippen?

Is de pop-up winkel meteen bij het openen van de camping op donderdag open? En was het qua rij een beetje te doen vorig jaar?

Powerbank maar even skippen?
Haha ja die zou ik niet halen. Nog een tipje dan: de beste Powerbank is de Xtorm 27000 Mah. Via de ING krijg je 20% korting. Je laadt met gemak je telefoon 6 keer op.
Is de pop-up winkel meteen bij het openen van de camping op donderdag open? En was het qua rij een beetje te doen vorig jaar?
Donderdag gelijk open als de hekken opengaan. De rij viel erg mee vond ik ( ze stonden ook echt met 20 man achter die balie )

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ik heb vorig jaar ergens rond 16/17u (toen ik erachterkwam dat ik geen slippers mee had) een paar slippers gekocht en direct opgehaald. Toen stonden er 2 mensen voor me. Ik weet niet hoe dit is als je gelijk bij binnenkomst komt.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Bij Skrillex puilde de tent toch uit??

• Leuk
Waarderingen: davadude en Novis95
Doorgaans is dat het beste moment om het voordeligst een ticket te kopen. Of je moet het aandurven om te wachten tot de dag zelf en hopen dat iemand last-minute zijn/haar ticket nog van de hand wil doen
Als je nu ook ziet hoe laag de ticketprijzen zijn voor DTRH (€190) aankomend weekend, zou ik ook vooral nog ff wachten idd. Zal me verbazen als het niet rond de 200-250 uit gaat komen

Users who are viewing this thread