Lowlands 2025

In de BNR podcast met EvE vorige week zat hij te vertellen dat ze inmiddels bezig zijn met de headliners van volgend jaar. Wie zien we als grote kanshebbers? Froukje en S10 met een duoshow? Lorde met d’r nieuwe album? Troye Sivan? Muse?

• Verdrietig
Waarderingen: wsslvrwrt
In de BNR podcast met EvE vorige week zat hij te vertellen dat ze inmiddels bezig zijn met de headliners van volgend jaar. Wie zien we als grote kanshebbers? Froukje en S10 met een duoshow? Lorde met d’r nieuwe album? Troye Sivan? Muse?
Lorde zou kunnen. Zijn ze ook mee bezig geweest als vervanger voor FatM. Sam Fender als sub(headliner) als dit jaar goed uitpakt en hij nog een rondje doet. The XX als ze weer gaan touren.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Kan hier alvast een Lowlands 2026 topic voor geopend worden? :LOL:

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops
Hahahaha gewoon nóg een keertje Jamie XX en rufus du sol die de vorige keer volgens mij in de Heineken stond
Haha ja, toch fijn dat de input op dit forum een stuk realistischer is dan chatgpt.

Rufus Du Sol zijn wmb trouwens wel gewoon welkom hoor om weer een keer in de Heineken te staan tijdens de headliner.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Met de tip van Chatgpt
Iron Maiden op LL zou wel legendarisch zijn, maar zeer onrealistisch.

Manifesteren kun je leren!
Is al vanaf midden jaren 90 al een grote wens van me. Wat mij betreft ook 1 van de grootste hiaten in alle line-ups tnt.
Weet niet of het nu nog zou werken als head-liner, maar ook een spot als nostalgie act krijgt mijn onmiddelijke instemming🤣.

Over nostalgie acts gesproken, ik lees niks over Pulp. Daar zou ik ook gelijk mee instemmen.

Weet niet welke camping je lag? Maar op camping 5/6 was het ook hoogstens semi koud. In ieder geval niet ijskoud 😅
Op de post van DTRH hadden ze hier op gereageerd dat ze hier wel een nieuw plan voor hadden. Hopen dat dat ook lukt haha

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Vorig jaar volgens mij in de regen een half uur moeten wachten op dat pils. Was echt drama maar alsnog beter dan dat heen en weer gesleep met pils. Dit jaar weer dus :)

Perks van ouder worden denk ik.

Komt Tame Impala niet binnenkort weer met een album? Zou het wel leuk vinden om die weer te zien als hij dit jaar al nieuwe muziek dropt, was in 2019 in ieder geval bijzonder geslaagd!

• Leuk
Waarderingen: J_M
Vorig jaar volgens mij in de regen een half uur moeten wachten op dat pils. Was echt drama maar alsnog beter dan dat heen en weer gesleep met pils. Dit jaar weer dus :)

Perks van ouder worden denk ik.
Qua prijs ook nog prima te doen met €30 (excl statiegeld dus die €3,60 aan statiegeld voor de blikken sleep je niet mee naar huis dus stiekem €33,60) voor een tray van 24 blikken vond ik ook zeer schappelijk qua prijs. Al helemaal omdat een blik bij de LL supermarkt €2,90 was. Ik ben benieuwd naar de prijzen van dit jaar.

Blijf het toch jammer vinden dat ze niet een redelijk blond of tripeltje hebben bij de pre-order.

Users who are viewing this thread