Lowlands 2025

Toch wel weer wat namen erbij die ik graag wil zien. Mis inderdaad nog wel wat namen die de Bravo/Alpha gaan opvullen, maar dit geeft zeker weer wat luistervoer voor de komende weken. Tof!

Good Neighbours, Quid en Weval! Blij mee. Maar grote klappers blijven helaas wel uit.

Trolska Polska gaat wel een feestje worden afgaande van de naam.

Rolrolrol (met o.a. Jameszoo), vet!

Zin in Squid, Arca, Ecca Vandal en de nieuwe richting / sound van Weval maakt dat ik die ook wel voor een 6e keer wil zien :)

Inderdaad geen supergrote namen maar wel interessante, nieuwe muziek. Genoeg luistervoer de komende weken om op zoek te gaan naar nieuwe must sees.

Rolrolrol (met o.a. Jameszoo), vet!

Zin in Squid, Arca, Ecca Vandal en de nieuwe richting / sound van Weval maakt dat ik die ook wel voor een 6e keer wil zien :)

Inderdaad geen supergrote namen maar wel interessante, nieuwe muziek. Genoeg luistervoer de komende weken om op zoek te gaan naar nieuwe must sees.
Ik ben Weval even uit het oog verloren, welke kant zijn die op gegaan?

oef... ik heb weer teveel zitten hopen op artiesten die niet zijn aangekondigd, dom 😔 ik baal het meest van geen Doechii, en voor mijn gevoel zit er niet echt een vernieuwende act tussen (in de categorie Doechii of FKA Twigs). Misschien is dat Arca wel, die ken ik niet, maar ga ik eens checken!

verder zijn de acts die geboekt in mijn opinie wel echt goede acts. Sef, Weval, Sylvie Kreusch, Ploegendienst zijn top nerderlandse artiesten, en Squid, Beaches en RolRolRol zijn ook tof. Zeker goede boekingen voor iedereen die enkel naar LL gaat en verder weinig festivals of concerten aan doet. Maar dan krijg je de luxe problemen van een festival nerd, ik heb deze acts allemaal al meermaals (kunnen) zien. Dan maar hopen dat de clashen goed uitvallen, of nogmaals van deze toppers genieten

• Leuk
Waarderingen: olifantengras
Ik was het net aan het typen... Weval stond vorige keer al in de Heineken toch?

Erg tevreden met deze lichting!
Doet Lowlands wel eens acts “opnieuw”? Laatste keer in 2019 sloten ze al in de Heineken af, en vgm zijn ze in de tussentijd niet overdreven gegroeid. Betekent dat dat ze nu in de bravo staan?

Doet Lowlands wel eens acts “opnieuw”? Laatste keer in 2019 sloten ze al in de Heineken af, en vgm zijn ze in de tussentijd niet overdreven gegroeid. Betekent dat dat ze nu in de bravo staan?
Stonden ze al in 2016. Denk dat dat op Lowlands ook niet altijd wat hoeft te zeggen en dat het ook meer met tijdstip en ruimte te maken heeft.

Staat Weval er niet om het jaar?
geen idee, na een tijdje ga je DtRH en LL zo door elkaar husselen, maar twee jaar geleden stonden ze op DtRH (de Teddy puilde uit van de mensen), en ik heb ze later ook nog bij Nocturne in Leiden gezien

*edit, ik denk dat ze bravo aan zouden kunnen, misschien alpha, maar ik weet niet hoeveel groter de Bravo is dan de Teddy. Bij de teddy kon ik iig het eerste kwartier niet dansen, zo vol was het, en daarna liep het leeg omdat een aantal mensen de sardientjes pose niet chill vonden

Users who are viewing this thread

• Flynn