Lowlands 2025

In welke zin? Te poppy? We hebben toch ook Dua Lipa, Goldband, Billie Eilish enzo gehad? En zoals gezegd, Sugababes... Allemaal pop.

Oh is trouwens door Festileaks zelf ook al maanden geleden genoemd zie ik net: https://festileaks.com/2025/02/7-dingen-die-ons-opvallen-aan-de-lowlands-2025-line-up/
Niks mis met pop, verre van zelfs, maar ik kan Nelly Furtado als artieste niet serieus nemen. Dan bedoel ik, ze heeft toch geen impact gehad als Sugababes, Goldband, laat staan Dua Lipa of Billie Eilish? En dan vind ik de laatste eigenlijk niet eens pop, veel origineler dan dat.

Prima als Nelly komt, hoor, zeker als jij het leuk vindt.

Niks mis met pop, verre van zelfs, maar ik kan Nelly Furtado als artieste niet serieus nemen. Dan bedoel ik, ze heeft toch geen impact gehad als Sugababes, Goldband, laat staan Dua Lipa of Billie Eilish? En dan vind ik de laatste eigenlijk niet eens pop, veel origineler dan dat.

De discussie of ze op Lowlands moet staan even daargelaten, Nelly heeft toch zowel internationaal als binnen onze landsgrenzen (veel) meer gedaan dan de Sugababes?

• Leuk
Waarderingen: Archie en Raskolnikov

Nelly Furtado heeft toch wel meerdere Top 40-nummers gehad toch? Say It Right, All Good Things (Come To An End), Força, I'm Like A Bird? Samen met Timbaland heeft ze echt wel grote hits uitgebracht en zou denk ik met vergelijkbaar enthousiasme worden ontvangen als de Sugababes

De discussie of ze op Lowlands moet staan even daargelaten, Nelly heeft toch zowel internationaal als binnen onze landsgrenzen (veel) meer gedaan dan de Sugababes?
Voor mij is het zowel prima als ze er wel staat of niet. Maar toch een veel grotere naam dan de Sugababes?

Voor mij is het zowel prima als ze er wel staat of niet. Maar toch een veel grotere naam dan de Sugababes?
Voor mij ook, en de massa zal het leuk vinden. Ook denk ik dat ze groter is dan de Sugababes. Maar toch vind ik haar niet op LL passen. Misschien idd die hits met Timbaland wel. De rest vind ik echt Skyradio.

Users who are viewing this thread

• Flynn