Lowlands 2025

Ben ik overigens de enige die het vreemd vind dat je 8 kaarten per klant mag halen? Waarom doen ze dat niet gewoon 2 per klant oid. Dat is toch veel eerlijker dan dat nu weer van die aasgieren er 8 op marktplaats kunnen verkopen?

• Leuk
Waarderingen: Don_076
Ben ik overigens de enige die het vreemd vind dat je 8 kaarten per klant mag halen? Waarom doen ze dat niet gewoon 2 per klant oid. Dat is toch veel eerlijker dan dat nu weer van die aasgieren er 8 op marktplaats kunnen verkopen?
Snap dit ook niet, zou max. 4 zeggen, 8 is echt heel veel

Refreshen. Ik ben min tactiek voor als het niet een keer niet zou lukken aan het optimaliseren en ik ben er wéér door

komen er normaliter veel beschikbaar via ticketswap?
De laatste twee jaar kon je met de ticketmaster verkoop makkelijk nog kaarten kopen ja, zelfs voor 100 euro minder.

Maar ik weet nou niet of de hype minder is, voelde nog steeds bizar druk die voorverkoop. Bij ons is er 1 van de 5 mensen doorheen gekomen.

Is betaald/afgeschreven binnen?
Want wij hebben geen bevestiging gekregen (loading pagina crashte) maar wel geld betaald?
Even afwachten misschien?

Hoppa! Via via iemand die er nog over had dus helemaal top. Tickets in de pocket, nu alleen nog ff mn reisplannen verschuiven 😂

Users who are viewing this thread