Lowlands 2024

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
28
71
Lander & Adriaan in de India. Doen shows 'in the round', maar is dat wel mogelijk. EvE: We hebben er iets op gevonden.
Misschien wel het allermeest zin in deze show (nu al!).

Verder Sampha; fantastische boeking! Was al aan het nadenken over NSJ (misschien doe ik dat nog steeds wel). Half Moon Run was mijn allereerste grote concert ooit (als voorprogramma van, jawel, Mumford & Sons in de Ziggo in 2013) en sindsdien nog wel enkele malen gezien. Staat zeker op de planning, prachtige muziek en goede herinneringen. QOTSA, The Smile, Soulwax, Sticks en Spinvis ook vet.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Er komt een Glammping XXL plek van 12x12 met een houten vloer met picknickbanken en partytent van 4x4
'Er komen ieder jaar meer autos, kom alstjeblieft met die bustransfer'
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.501
Oke, aardige worp. Niet weggeblazen, maar ik ben wel tevreden. Goldband headliner blijft jammer. Ja ik weet dat ik ergens anders kan zijn dan, maar ik blijf het een zwaktebod vinden met zoveel moois wat tourt.

Heel blij met: Big Thief, Noord Nederlands Orkest speelt filmmuziek, The Smile, Nas, Half Moon Run, Hermanos Guitiérrez, Spinvis, Spiritbox, Sugababes (!!!!!) en Lander & Adriaan
Leuk: QOTSA, Peggy Gou, Skrillex, Maribou State, Soulwax, Fat Dog & Ramkot (en vooruit, Froukje voor de zoveelste keer zien als het schema het toelaat ;) )
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Heel blij met de eerste namen, The Smile, QOTSA, Idles, Half moon Run, Grandson, Big Thief, NNO, Spinvis. Allemaal namen waar ik zonder twijfel kaarten voor zou kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Uitstekende eerste worp. met zoals altijd een paar minpunten. Maar dat wist je van te voren.

Heel blij met The Smile, Denzel Curry, Overmono, Selaford Mods, Spinvis, Sticks, Bob Vylan, Fred Again..., Soulwax

Met Big Thief, Jorja Smith, Nas, Sampha en Fat Dog extra blij, want die heb ik niet eerder gezien.

QOTSA is natuurlijk dikke prima, maar wel al heel vaak gezien. Idles ook al vaak gezien, maar inmiddels beetje op afgehaakt. Hudson Mohawke ook al vaker op affiche gestaan, wel leuk. Goldband is jammer, want er komt denk ik veel feestvolk op af. Zal ook het geval zijn met Peggy Gou. Verder boeit het me niets, er staan altijd acts waar je niet heen wil en dat kan ook prima.

En een paar namen die ik nog moet ontdekken.

Mooi gedaan al met al.
 
Laatst bewerkt:

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Heeft iemand al een idee op welke dag the Smile komt? Ik heb namelijk een dillema dit jaar, ik moet op de vrijdagavond van LL een paar uur weg voor een bruiloft van een goede vriend.
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc en eva84

NatteHanddoek

Nieuw lid
25 jul 2023
2
3
Van Peggy Gou haar fee had je een week lang de Bravo vol kunnen boeken. Erg zonde van het geld naar mijn idee. Ze heeft wat leuke tracks geproduceerd, maar vind het geen goede DJ.

En dat gezeik op Goldband. Ze kosten ook niet de wereld jongens. Zal vast een dikke show worden op de Alpha en anders pleur je inderdaad op naar een van de andere stages.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en Lowlandsje

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Van Peggy Gou haar fee had je een week lang de Bravo vol kunnen boeken. Erg zonde van het geld naar mijn idee. Ze heeft wat leuke tracks geproduceerd, maar vind het geen goede DJ.

En dat gezeik op Goldband. Ze kosten ook niet de wereld jongens. Zal vast een dikke show worden op de Alpha en anders pleur je inderdaad op naar een van de andere stages.
Nou nou. Pleur zelf op. 🤣🤣
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken