Lowlands 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Blij met de eerste worp! Blij met Fred again en QOTSA, Goldband maar eventjes zien.
Toffe elektronische namen met Overmono, Skrillex, Blawan, Brutalismus 3000, Maribou State, Soulwax, Barry Can’t Swim

Zelf niet heel enthousiast van Peggy Gou (havermelkelite festival wel waargemaakt) maar we gaan het zien

Ook qua Hiphop/Soul fijn! Jorja Smith, Sampha, Nas en Denzel Curry

Ook toffe bands, al moet ik me daar meer in verdiepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Leuk feitje: De playlist wordt in een flow gezet door Kees van Hondt. (doet 'ie ieder jaar)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Is dat zo? Dan haal ik allicht dingen door elkaar hier

Het kopje metal is ondertussen ook toegevoegd op de site trouwens.
Ja Spiritbox is wel een typisch metalcore bandje
Wel sterke live band hoor, Courtney (de zangeres) heeft een hele goede stem zowel voor clean vocals als bij grunts. wel een aanrader om te gaan kijken voor de liefhebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Bob105

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Weet trouwens dat EvE vroeger soms in interviews de vraag kreeg wat zijn bucketlist boeking voor Lowlands is. Weet nog dat hij daar Radiohead op antwoordde. Nu, die band zie ik nooit meer op LL verschijnen (hiatus, te duur, niet passend), maar toch mooi dat dit jaar die droom een heel klein beetje uitkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Ze gaan tenten verhuuren op het terrein naar het voorbeeld van Roskilde (en samen met Roskilde)
Moet je zelf opzetten. Borg 50 euro
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Grappig dat je overal een maar bij hebt, behalve Sugababes :p
Ben het overigens wel met je eens, qua cijfer, maar over jou 'maren', ik denk niet dat het realistisch is om te verwachten dat Lowlands met veel acts komt die jij nog niet live hebt gezien (of gaat zien) en wel kwalitatief goed zijn. Nu klinkt het alsof je daar erg van baalt, maar volgens mij kan dat nauwelijks anders.
Ik ben altijd pro guilty pleasures. Zeker als ze niet ieder jaar de revue passeren waardoor het een guilty pleasure. Ik heb ze nog nooit gezien, dus dan vind ik het wel geinig om even rond te gluren. Meer dan dat is ook niet hoor. Alleen van de weinige "grote" namen op het affiche die ik nog niet eerder live zag. En ik ben inderdaad ook verwend hoor misschien hoor.

Maar zo vind ik het wel weer jammer dat de landen buiten de Benelux wel een Lana Del Rey of een Pulp kunnen krijgen om maar wat te noemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp en JoLe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken