Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik blijf verder draaien. Schoonfamilie is geïnteresseerd in de Robbie, dus hopelijk kan ik die jackpot nog laten vallen.
Bij eventuele winst voor Nick Cave zal ik een mede-forumgenoot ermee blij maken.
Voor de voetballiefhebbers hier is het wel nog even goed om rekening te houden met het feit dat Oranje bij een eerste of tweede plaats speelt op 29 juni om 19:00 uur of snachts (30 juni) om 03:00 uur (dat kan mooi achter IM worden aangeplakt )
Extra IM tickets gewonnen voor iemand hier! Laten we zoals werd voorgesteld na de wedstrijdperiode even kijken wie er nog wil, dan kunnen we codes delen
Zou't kunnen dat de tickets voor RW en NC de deur uit zijn?
Volgens mij is de tekst en afbeelding in de GVA-app aangepast. Ik zie daar nu "Win duotickets voor Iron Maiden op Live is Live".
Voorheen was dat niet zo specifiek (dacht ik).
Als je er op klikt komt je wel nog steeds op de spelpagina uit met de 3 keuzes.
Zou't kunnen dat de tickets voor RW en NC de deur uit zijn?
Volgens mij is de tekst en afbeelding in de GVA-app aangepast. Ik zie daar nu "Win duotickets voor Iron Maiden op Live is Live".
Voorheen was dat niet zo specifiek (dacht ik).
Als je er op klikt komt je wel nog steeds op de spelpagina uit met de 3 keuzes.