Live is Live 2026

Lijkt vooral een Cave ding hier te zijn toch? Iron Maiden heeft niet zulke praktijken?
maar daar vind ik 135 ook niet echt een normale prijs, maar omdat het daar allemaal is gelijk getrokken is dat nog net iets beter te behappen.
zeker omdat je niet weet wat en hoe groot de rest van die dag gaat zijn.

maar 175 om in het front vak van LiL te gaan staan.
auwtch, en sowieso afgesproken met het Cave management is dit wel even een dikke streep door de rekening.
jammer, hier verliest Nick wel wat uitstraling mee imo

Lijkt vooral een Cave ding hier te zijn toch? Iron Maiden heeft niet zulke praktijken?
Die ene keer dat ik er was, de National dag, was het ook van dat.

En hoewel de artiest er zeker in mee moet gan, is het vooral het festival dat hiervoor kiest natuurlijk. Ik zie op die andere festivals niet ineens met voorvakprijzen beginnen op alleen hun Cave dag.

Die ene keer dat ik er was, de National dag, was het ook van dat.

En het is het festival dat hiervoor kiest natuurlijk. Ik zie op die andere festivals niet ineens met voorvakprijzen beginnen op alleen hun Cave dag.
ja maar dat was toen de insteek van dat festival nog toen.
bijbetalen om front te staan
bijbetalen om te zitten
destijds was dat ook al gortig maar dat was gewoon het concept
...
nu verander je het geweer van schouder en is het nog duurder en combi bestaat niet meer

ja maar dat was toen de insteek van dat festival nog toen.
bijbetalen om front te staan
bijbetalen om te zitten
...
nu verander je het geweer van schouder en is het nog duurder en combi bestaat niet meer
Vandaar mijn kritiek op dit festival.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Vandaar mijn kritiek op dit festival.
terecht,
als ze het over de 3 dagen 135 zouden houden is het nog enigszins te begrijpen.
maar dit is echt om te zeggen. betaal maar.

ik zeg het nu al, ik overwoog het.
maar nu, is het of gratis tickets fixen of niet.

Frontrow is toch stom. Mij niet gezien. 20 meter terug zie je het prima tenzij je 1m40 bent.

Achterlijke verdeling.
Ik voel meer voor een " pinkpop vip-deck" die belachelijk betalen voor een plek opzij dan dat er letterlijk voor het podium nog wat geld uitgeklopt moet worden. Manmanman

Maar wat zijn we blij met de terugkeer van dit festival he...

Moet nu echt zien wat ik doe. Rock En Seine ook een optie, of eventueel Nederland (als het geen DTRH wordt). Het weekend voor RW ook al inpalmen voor mij niet ideaal. (Waarom stond die niet gewoon op Rock Werchter... :()
Dagkaarten Werchter gaan niet veel goedkoper worden lijkt me. Die golden circle is een keuze van Cave, leg daar de blaam.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Dagkaarten Werchter gaan niet veel goedkoper worden lijkt me. Die golden circle is een keuze van Cave, leg daar de blaam.
Maar ik ga sowieso al een weekend naar RW. Elke extra festivaldag is 1. extra kosten en 2. iets extra om te verkopen thuis. Want je kan niet elk weekend van huis zijn.

Hoe kom je erbij dat die golden circle niet de keuze van het festival is? Tuurlijk, management Cave moet dat goedkeuren, maar is toch echt wel LiL die daarmee was afgekomen lijkt me? Ze hebben dat al jaren gedaan.

We gaan het zien he, of die zaterdag al dan niet frontrowkaarten heeft.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik snap niet dat mensen hier verbaasd zijn al je naar ticketprijzen in het Sportpaleis keek, waar hij ook Platinum Tickets goedgekeurd heeft. 🙃
Benieuwd wel hoe snel hier de tickets zullen gaan.

Maar ik ga sowieso al een weekend naar RW. Elke extra festivaldag is 1. extra kosten en 2. iets extra om te verkopen thuis. Want je kan niet elk weekend van huis zijn.

Hoe kom je erbij dat die golden circle niet de keuze van het festival is? Tuurlijk, management Cave moet dat goedkeuren, maar is toch echt wel LiL die daarmee was afgekomen lijkt me? Ze hebben dat al jaren gedaan.

blaam ligt bij beide.
nick kan altijd zeggen NEEN. zoals iron maiden

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dat zei Jimmy toch? Cave en zn team hadden ook kunnen weigeren. Iron Maiden heeft ze niet.

Ik vind het vooral jammer dat LiL niet achtereenvolgend valt en geen combo's heeft. Dat had het interessanter gemaakt. Helemaal met de namen die voor RW rondgaan. Weekendje LiL klinkt toch beter.

Moet nu echt zien wat ik doe. Rock En Seine ook een optie, of eventueel Nederland (als het geen DTRH wordt). Het weekend voor RW ook al inpalmen voor mij niet ideaal. (Waarom stond die niet gewoon op Rock Werchter... :()
au cabaret festival is voor een vroeg dagticket normaal ca 75 Euro en Rock en Seine kan je The Cure en Nick Cave zien met een driedaags ticket (199 Euro). En nog een derde nu onbekende headliner voor zaterdag 29 aug.

Ik ga mss tegen de stroom in maar ik vond die zit tribune geweldig op Live/sLive en betaalde daar graag meer voor.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Zou je naar BKS staan als hij daar staat?

Users who are viewing this thread

• PJ