Wat is dit voor random concert dan? Zat even te kijken naar een NL'se datum, maar er zit echt helemaal niks omheen verder.09/12 : Gurriers - Botanique
Wat is dit voor random concert dan? Zat even te kijken naar een NL'se datum, maar er zit echt helemaal niks omheen verder.09/12 : Gurriers - Botanique
Drie dagen dr voor is Zeitgeist, just sayingWat is dit voor random concert dan? Zat even te kijken naar een NL'se datum, maar er zit echt helemaal niks omheen verder.
Is die line up nog niet compleet? Zie Gurriers er niet tussen staan namelijk.Drie dagen dr voor is Zeitgeist, just saying
Nog niet compleet, nee. Komt nog best wat bij, maar zo bedoelde @Joris het ook. Enorm grote kans.Is die line up nog niet compleet? Zie Gurriers er niet tussen staan namelijk.
Ik ben u al vaak tegengekomen en zal u nog vaak tegenkomen preciesEerste update sinds februari.
Vorst Nationaal gaat mij plots opvallend vaak over de vloer krijgen.
23/01 : Lebanon Hanover - Botanique(ziek, ticket verkocht)
17/02 : Mogwai - Ancienne Belgique
21/02 : Confidence Man + Rose Gray - Botanique
04/03 : Heartworms - Botanique
07/03 : Sharon Van Etten - De Roma
09/03 : Jamie XX - ING Arena
11/03 : The Dare - Botanique
16/03 : Godspeed You! Black Emperor - De Vooruit
26/03 : Amenra - Ancienne Belgique
31/03 : Warhaus - Ancienne Belgique
13/04 : La Femme - Koninklijk Circus
05/05 : The Sheila Divine - Het Depot(geen zin, niet gegaan)
23/05 : Glints - Ancienne Belgique(niet kunnen gaan)
30/05 : The Flaming Lips - De Roma
01/06 : Beach House - Ancienne Belgique(kan niet, ticket verkocht)
07/06 : We Love Green festival (Charli XCX, Air, Magdalena Bay, ...)
08/06 : We Love Green festival (LCD Soundsystem, Beach House, FKA Twigs, ...)
11/06 : Dua Lipa - Sportpaleis
21/06 : Graspop Metal Meeting (Nine Inch Nails, Korn, ...)
3-6/07 : Rock Werchter
03/08 : Lokerse Feesten (Pendulum, Electric Callboy)
23/09 : Sigur Ros - Bozar
01/10 : Parkway Drive - Vorst Nationaal
13/10 : NewDad - Botanique
15/10 : Disturbed - Vorst Nationaal
28/10 : Black Country, New Road - Ancienne Belgique
02/11 : Wet Leg - Ancienne Belgique
02/11 : Sylvie Kreusch - Koninklijk Circus (maar het zal wel Wet Leg worden)
13/11 : Marilyn Manson - Lotto Arena
19/11 : The Hives - Vorst Nationaal
21/11 : The Rapture - TRIX
24/11 : Wolf Alice - Vorst Nationaal
26/11 : Johnny Jewel - Botanique
27/11 : Lorde - Vorst Nationaal
08/12 : Lambrini Girls - Ancienne Belgique
09/12 : Gurriers - Botanique
11/12 : The Dirty Three - Ancienne Belgique
2026
30/01 : Deftones - Vorst Nationaal
13/02 : Magdalena Bay - De Roma
18/08 : David Byrne - Vorst Nationaal
25/02 : White Lies - Ancienne Belgique
13/03 : Carpenter Brut - Ancienne Belgique
03/04: Franz Ferdinand - Vorst Nationaal
24/04 : Pommelien Thijs - Sportpaleis
28/05 : The Sheila Divine - Ancienne Belgique
Dit inderdaad, dr gaan nog wel gigs rondom die datum komen. Zeitgeist lijkt me redelijk in te vullenNog niet compleet, nee. Komt nog best wat bij, maar zo bedoelde @Joris het ook. Enorm grote kans.
Nou ja, ik ook!ArcTanGent Festival 2026!![]()
Als jullie voor Orbit Culture in Eindhoven ook een dergelijk plan hebben sluit ik graag bij jullie aan!Over dat King Gizz concert in de Mainstage: ons (@Joslittel, @Dr. Hannibal, @Loek123 en ik) plan is om van tevoren wat te gaan eten en drinken bij Bossche Brouwers. Misschien een leuk idee om daar een Festileaks meeting van te maken?
Nog wat te ver weg om nu al te plannen maar de kans is wel groot ja!Als jullie voor Orbit Culture in Eindhoven ook een dergelijk plan hebben sluit ik graag bij jullie aan!
Ik houd me dus aanbevolen!Nog wat te ver weg om nu al te plannen maar de kans is wel groot ja!
Blijf benieuwd hoe ATG jullie gaat bevallen, mannekes. Heb wat betreft La Muerte misschien wel onder een steen geleefd, want ik heb daar dus nog nooit van gehoord. Klinkt niet onaardig!+19-23/8: Arctangent - Bristol, UK
Ook wel benieuwd hoe ATG gaat zijn, de voorbije jaren produceren die consistent goede lineups dus dat moet al raar lopen als dit volgend jaar niet zo is. We gaan sowieso met een groepje van het forum dus qua gezelschap zit dat ook al gebeiteld. Ziet er verder een eerder kleinschalig festival uit als ik het zo zie nog een stuk kleiner dan Alcatraz bv.Blijf benieuwd hoe ATG jullie gaat bevallen, mannekes.
Heb wat betreft La Muerte misschien wel onder een steen geleefd, want ik heb daar dus nog nooit van gehoord. Klinkt niet onaardig!