Het grote Presale topic

Hier uiteindelijk ook gelukt. Het is fijn dat ticketmaster met eventim een serieuze concurrent heeft, maar die presale is daar wel altijd chaotisch.

Niks werkt om door de botdetectie van Ticketmaster te geraken. Als ik in 'incognito-mode' ga, dan werkt de presale code plots niet meer.

De klootzakken. Ze geven je niet eens een kans.

• Leuk
Waarderingen: LanderV
Nou. Ik hoop maar dat ze mij unlocken tegen vrijdag, want voorlopig kan ik helemaal niks meer via Ticketmaster. Ook geen tickets kopen voor andere evenementen.

Heeft bij mij ook al eens serieus moeilijk gedaan wegens VPN, misschien ligt het aan zoiets?
Tja, ik moest het via de werkcomputer doen. Kan moeilijk aan de IT afdeling vragen om de VPN even uit te schakelen. 😅
Maar ook via de smartphone met mobiele data was ik buitengesloten.

Ondertussen wel terug unlocked bij Ticketmaster, maar alles hopeloos weg natuurlijk.

Och ja, ik heb die twee balkonplaatsen alvast om op terug te vallen én één staanplaats die nog gelukt was vlak voordat ze mij buiten sloten.
Vrijdag nog eens proberen voor één extra staanplaats.

Ik heb helaas de presale gemist, maar waar moet ik de kaarten kopen, ik lees overal Ticketmaster hier, maar ik dacht dat het via eventim ging

Users who are viewing this thread