Guns N' Roses

Ook Live Nation BE heeft nu een GnR teaser gedeeld, ik hoop dat ze hier geen Classic aan gaan verspelen (of Graspop).

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ook Live Nation BE heeft nu een GnR teaser gedeeld, ik hoop dat ze hier geen Classic aan gaan verspelen (of Graspop).
als die in Nederland in de ziggo dome staat gaan die in België echt geen TW classic doen
Livenation heeft inmiddels wel door dat die niet veel tickets meer verkopen
hopelijk gewoon een sportpaleis ofso inderdaad

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Zeer benieuwd naar morgen, waar ze spelen. Ziggo is logisch nadat ze vandaag zelf het posten. Belgie en duitsland zeer benieuwd naar. Hopelijk kort bij de grens. Dan worden het 3 shows voor mij.

Guns 'n Roses op 28 juni in Afas Dome! Wordt gezellig druk daar in Antwerpen met ook nog Live is Live. En in Werchter is er die dag ook Linkin Park. Wordt kiezen voor de metalfans.

Tickets voor het concert van Guns N' Roses zijn beschikbaar vanaf vrijdag 28 november om 9u via livenation.be en kosten €146,31 - €123,91 - €118,30 - €101,51 - €90,30 - €84,70 - €79,11 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage). Voor de grootste fans zijn er ook VIP packages beschikbaar.

Mastercard kaarthouders genieten van prioritaire toegang tot presale tickets vanaf woensdag 26 november om 9u tot vrijdag 28 november om 8u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn. Meer info via priceless.com/music.

Mensen geregistreerd op de Live Nation Belgium-website kunnen via hun account deelnemen aan een gelimiteerde presale. De Live Nation-voorverkoop start donderdag 27 november om 9u en eindigt op vrijdag 28 november om 8u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn.

Heel jammer! Zou altijd naar Guns N Roses gaan kijken, maar heb al tickets voor Werchter Parklife.
Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk om zoveel concerten op zo een korte termijn samen te laten vallen.
Op deze manier had ik ze liever op Graspop gezien.. Maar veel plezier aan al diegene die wel kunnen gaan :)

Beetje zelfde gevoel hier. GNR op een festival is teveel van het goede (zeker als ze 3u spelen, na een al lange festivaldag). Maar een los concert had ik ook nog wel meegepikt als ik geen tickets voor Parklife had

Heel jammer! Zou altijd naar Guns N Roses gaan kijken, maar heb al tickets voor Werchter Parklife.
Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk om zoveel concerten op zo een korte termijn samen te laten vallen.
Op deze manier had ik ze liever op Graspop gezien.. Maar veel plezier aan al diegene die wel kunnen gaan :)
Heb ze ook nog nooit in een zaal gezien ... Maar wat een concurrentie die dag zeg!

G6hMkKfXMAATSZl

• On fire
Waarderingen: jaydee76
Toch twijfelen om kaartje te kopen. Nooit gezien, vind Ziggo een geweldige plek en toch een van mijn favoriete bands die me kennis hebben laten maken met gitaar spelen. Ik wil de zaterdag gaan en mijn vader verrassen (een dag) voor vaderdag. Duran Duran was dit jaar qua zang ook niet je van het, maar toch wel een leuke avond gehad.

Is het echt zó erg live als ik hier soms lees? Ik hoef geen flauwe opmerkingen maar liever oprechte ervaringen van mensen die vantevoren ook bekend waren met de live-reputatie (van Axl) en of het toch de moeite was.

Users who are viewing this thread

• Jos