Graspop Metal Meeting 2026

maar wel snel alle aankondigingen… toch prima?
Gho ja en nee. Bewijs is er imo wel naar dat het hier ook enige tijd dood lag tov anders steeds wel wat te lezen. Neemt wel wat weg van de gok animo.

Er mag ondertussen toch wel terug wat bewegen.

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Gho ja en nee. Bewijs is er imo wel naar dat het hier ook enige tijd dood lag tov anders steeds wel wat te lezen. Neemt wel wat weg van de gok animo.

Er mag ondertussen toch wel terug wat bewegen.
blindspot oh my god. you need to relax GIF by NBC

• On fire
  • 100
Waarderingen: jimmywe en Jamel
Drowning Pool: natuurlijk kende ik ook dat ene nummer al, maar tijdens het inluisteren heb ik ook echt nog wel wat meer leuke nummers gevonden! Hier ben ik zeker benieuwd naar

Mammoth: een van mijn favorietjes van de line-up dit jaar. Superlekkere muziek en altijd goed live. Zin in!

Trivium: als ik een nummer tegenkom op de shuffle, kan ik dat altijd wel waarderen. Maar als ik langere tijd naar deze band luister, heb ik soms een beetje het gevoel dat ik continu hetzelfde nummer hoor. Misschien ligt dat aan mij, maar dat maakt wel dat dit voor mij niet een band is waar ik vooraan zal staan. Misschien van een afstandje even kijken

Breaking Benjamin: leuke band, nooit megafan geworden maar kan de muziek zeker waarderen. Normaal zou ik misschien zeggen ik zie wel waar ik op dat moment zin in heb, maar volgens de koekdoos methode stijgt deze toch wel wat in prioriteit.

Knocked Loose: niks voor mij

Heel benieuwd wat hier nog bij gaat komen!

Denk niet dat de organisatie hun mededelingen inplant om het aantal berichten op dit forum omhoog te schroeven.
Heeft z'n effect wel op de hype train ook natuurlijk. Nu kom je even heel hard naar voor qua nieuws om daarna weer snel in een zone te belanden waar er maar weinig mee bezig zijn. De social media posts met 'nog 100/50 dagen' krijgen niet veel aandacht.

Drowning pool: allicht pik ik ze wel mee omdat het vroeg op de dag is om ze te kunnen afvinken helaas in 2007 gemist

Mammoth: dit wordt een pas denk ik, heb ze 2 jaar geleden een stukje gezien maar niks voor een heel optreden voor mij

Trivium: eindelijk terug op graspop deze zal ik zeker gaan kijken is al ff geleden en wel zin in

Breakin benjamin: niet mijn ding maar wie weet een klein stukje om ze eens gezien te hebben

Knocked loose: vorig jaar een stukje gezien en allicht dit jaar opnieuw

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en MandyRose
Denk niet dat de organisatie hun mededelingen inplant om het aantal berichten op dit forum omhoog te schroeven.
Dat staat er ook niet 🙂

Heb niet gezegd dat de organisatie daar rekening mee moet/zou houden. Snel alle aankondigingen krijgen was op zich leuk maar heeft er wel voor gezorgd dat het hier 3maanden op sterven na dood was terwijl dit wel een aangenaam tijdverdrijf was tussen de drops door de vorige jaren.

Ik denk vooral dat de aankondigingen van Graspop geen exacte wetenschap zijn 😅

En dat wij er dus te vaak te veel achter zoeken

Dat gezegd zijnde, 17 jaar geleden hebben ze de timetable gereleaset op de moment dat het nog 6 dagen, 6 h en 6 minuten was tot het festival. Als we dat doortrekken in een macht van 4 tot de 26ste intermediaan en dat dan delen door 666 kom ik er op uit dat morgen (allee vandaag want morgen is een feestdag, 1 mei, ik schrijft dit na middernacht) de dag moet zijn.

(Dat laatste niet te serieus nemen aub. Al zou het leuk zijn als morgen (allee vandaag dus) de dag effeftief zou zijn)

Ik ben niet geheel mee met deze reactie, op een post die gewoon aangeeft dat de manier van bekendmaken dit jaar het forum wat heeft doen doodvallen.

Is toch gewoon een vaststelling?
Was niet alleen richting jou bedoeld, maar meer in het algemeen de laatste weken. ;)

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread