Graspop Metal Meeting 2026

Oke, zie er nog niets over staan. Komt later wel dan.
Parking ticket was de laatste keer pas in de verkoop enkele weken voor de start van het festival
prijs in de voorverkoop was 16 euro geloof ik
als je tussentijds het parkeerterrein verlaat moet je wel opnieuw een parkeerticket aanschaffen
als je 1x komt en je laat je auto het hele weekend staan betaal je gewoon alleen eenmalig de 16 euro

• Leuk
Waarderingen: Pommer
lionheart is wel best groot in belgië, Ieperfest zal er waarschijnlijk wel voor iets tussen gezeten hebben, ze hebben ook gewoon de grootste zaal van die 3 bands geheadlined waarbij ze de trix spelen, WCAR heeft al heel lang geen concerten meer gedaan en Kublai khan de de zappa.

KKTX in Zappa was dan nog zonder de zanger die kort daarvoor terug naar de States gevlogen is wegens issues met z'n pa ofzoiets dacht ik.
Wel mooi opgevangen door iemand vd crew + vocalists vd supports die elk een nummer kwamen doen.

Mega goed optreden van Gideon ook die avond trouwens

1764237600392.png

Voor mij persoonlijk vrijwel geen enkele band op deze poster die ik echt mis op Graspop
The Browning zou wel vet zijn
Qua logo bands wel heel veel overlap met Graspop

• Leuk
Waarderingen: redbaron
Blues Pills en Dying Wish (ja ik weet het , totaal andere genres. Wel allebei female fronted bedenk ik me juist) zie ik wel graag overkomen

Marilyn Manson ... Alleen als de shows wel goed zijn tegenwoordig en hij echt clean genoeg is om deftig te performen. En als ik liefst bewijs krijg die zijn onschuld aantonen

Angelus Apatrida en Bleed From Within mogen ook

Niks waarvoor ik speciaal naar Spanje zou gaan dus

Ach ja, en we speculeren weer verder.....laten we voor de lol het hele rijtje voor de 237e keer passeren

Gewoon lekker wachten tot februari en nu over de bands hebben die er al zijn ? lijkt dat een goed idee ?

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread