Graspop Metal Meeting 2026

Zijn die ineens zo groot dat ze een tekstje zoude moeten krijgen?

Korn en tool waren headliners. Disturbed zou dat dan ook gwn zijn. Hollywood undead schatk zo groot niet in
Niet dat ik weet, maar ik geloof ook niet dat het tekstje naar een band specifiek verwijst🤷 ik vind het gewoon leuk om deze erin te gooien

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Lars.
Zijn die ineens zo groot dat ze een tekstje zoude moeten krijgen?

Korn en tool waren headliners. Disturbed zou dat dan ook gwn zijn. Hollywood undead schatk zo groot niet in
Korn en Tool zijn wel een slagje groter dan Disturbed. Zijn volgens mij niet groot genoeg om specifiek naar verwezen te worden als (ƩƩn van de) grootste headliners. Zullen wel een keer headlinen hoor, maar zou geen bijzondere / grote HL zijn naar mijn mening.

Korn en Tool zijn wel een slagje groter dan Disturbed. Zijn volgens mij niet groot genoeg om specifiek naar verwezen te worden als (ƩƩn van de) grootste headliners. Zullen wel een keer headlinen hoor, maar zou geen bijzondere / grote HL zijn naar mijn mening.
Voor mij ook niet meteen. Ze hoeven voor mij dan ook niet perse te komen maar ook zƩker niet weg te blijven voor zaken die niets met het festival te maken hebben.

Ik hoop gwn dat mijn initiĆ«le gok klopt en de woorden op een nieuwe aankleding/thema slaan maar dat zal eerder ijdele hoop zijn šŸ˜„

start gezever:
undead lyrics in google: hollywood undead
unstoppable lyrics in google: sia
undead unstoppable lyrics in google : eerste video is sia
eerste genius lyrics is the meteors.
einde gezever.
edit: zie de tekst op de graspop website

Laatst bewerkt:

Als we dan toch gaan speculeren, undead verwijst overduidelijk naar Hollywood undead. Laat maar doorkomen! Was in 2018 de eerste band waar ik ooit gecrowdsurft heb🤘
Akkoord, HollyWood Undead komt automatisch bij me op als ik ā€œundeadā€ hoor. Ik zou het ook wel een leuke band vinden om te zien in de aankondigingen!

Die: "unstoppable" verwijst toch speciaal voor @Piebe71
šŸ”«&🌹 (šŸ„€)
Ondanks de geweldige Mickey Mouse stem kleur toch blijven door zingen 🤣🤣🤣

Sorry kon het niet laten.

• Geweldig
Waarderingen: Piebe71
Ben echt benieuwd wat we vandaag gaan krijgen, als vandaag de zaterdag komt gaat het dan weer een metalcore zaterdag worden?

Zo ja, hoop ik wel op wat variatie. Derde keer Architects en Ice nine kills in 4 jaar tijd zou toch ook wel veel worden. Dan liever een keer Bad Omens op de Architects spot en Architects een keer naar RW (ook al vind ik Architects de betere band)

Qua metalcore bands die er een tijd niet hebben gestaan hoop ik op ADTR en Trivium. Qua andere genres zou ik Rise Against of Alter Bridge als sub ook heel vet vinden. (Beiden nooit gezien)

Een wildcard als headliner zoals Ghost, Sleep Token, MCR ofso zou natuurlijk wel vet zijn, maar ik zet al mijn geld maar gewoon op BMTH + Electric Callboy

Laatst bewerkt:
MCR ofso zou natuurlijk wel vet zijn
Zat gister nog héél even te spieken in hun tourschema en in theorie zou het hele weekend GMM nog kunnen (dus bijv. ook de donderdag TBC), een week voor de tour in de UK start. Maar de kans schat ik ongeveer 0,01%, geen valse hoop opwekken nu 😁

Voor vandaag gok ik op:
BMTH
Architects of EC > de ander naar RW
Bad Omens
Trivium

En dan morgen:
TBC
Def Leppard
Shinedown
Three Days Grace

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Zat gister nog héél even te spieken in hun tourschema en in theorie zou het hele weekend GMM nog kunnen (dus bijv. ook de donderdag TBC), een week voor de tour in de UK start. Maar de kans schat ik ongeveer 0,01%, geen valse hoop opwekken nu 😁

Voor vandaag gok ik op:
BMTH
Architects of EC > de ander naar RW
Bad Omens
Trivium

En dan morgen:
TBC
Def Leppard
Shinedown
Three Days Grace
Is die zondag niet wat zwakjes?

• Leuk