Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
It matches the colors on the Breaking Banjamin leak
A new trailer has also been posted to display the new visual identity called : Graspop 2026 Undead, Unstoppable"
Dat valt ook wel weer mee haha! Jimmy kan toch wel met wat meer inside info een exact moment aanwijzen. Ik roep maar wat op basis van m'n eigen logica (wat vaak ook gewoon niet logisch is)
Zo'n "are you ready" is nu ook wel een van de meest typische dingen dat bij liveshows geroepen wordt. Dat het toevallig ook in een Korn-nummer passeert lijkt me eerder toeval.
Zo'n "are you ready" is nu ook wel een van de meest typische dingen dat bij liveshows geroepen wordt. Dat het toevallig ook in een Korn-nummer passeert lijkt me eerder toeval.
Op de facebook pagina hebben ze nog meer humor. Omdat BB een leak heeft veroorzaakt moeten ze nu wel in actie komen. Dus vandaar dat vandaag de nieuwe huisstijl is gedropt